polo-1992-xtreme Skrevet Februar 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2005 hehe..ja, får se da vet du;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo_gti16v Skrevet Februar 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2005 Keskin Kt3 8x15" et 30 & et 18 desse vurderer jeg å selge,men vil finne meg noen nye først...gi bud om du er inntressert... Siter Kjør Hardt,Kjør Stil ,Kjør Lavprofil!!! http://www.lundalracing.piczo.com -85 VW Polo Classic 1,3 sint!.p -86 Dodge 350 le "Hinna" Gul:) -x 73 Boble 1303s FET! Bad Beetle :titties: -x 85 VW Golf Gti 8v :rolleyes: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polo-1992-xtreme Skrevet Februar 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2005 Takk for tilbudet, men jeg har faktisk bestillt nye sommerfelger idag, det eneste som er litt ironisk er at de ikke kommer før ETTER sommeren:( dette kommer av at de tar med seg felgene i et flyttelass fra statene som ikke ankommer før i august en gang..og sånn som det ser ut nå, så går det utrolig tregt med prosjektet i tillegg! men skal prøve å få på felger og senk før jeg eventuelt blir kalt inn i marinen. jaja..håper jeg kommer igang med en intensiv-økt før sommeren ihvertfall... mvh Mads Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Februar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2005 Takk for tilbudet, men jeg har faktisk bestillt nye sommerfelger idag, det eneste som er litt ironisk er at de ikke kommer før ETTER sommeren:(dette kommer av at de tar med seg felgene i et flyttelass fra statene som ikke ankommer før i august en gang..og sånn som det ser ut nå, så går det utrolig tregt med prosjektet i tillegg! men skal prøve å få på felger og senk før jeg eventuelt blir kalt inn i marinen. jaja..håper jeg kommer igang med en intensiv-økt før sommeren ihvertfall... mvh Mads hva felger ble det da ? sombrero Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polo-1992-xtreme Skrevet Februar 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2005 hehe..nei, nå kan dere lure.. det jeg kan si er: NOE ANNET ENN DET "VANLIGE"!! Det som er utrolig kjedelig er at de ikke kommer før etter at sesongen er ferdig..hvertfall nesten, og uansett så farer jo jeg avgårde i marinen..så detter kræsjer litt! Men i mellomtiden har jeg noen ATS-rims jeg skal benytte..dette er egentlig vinterfelgene mine, men shit dau! snakkes mvh Mads Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg