Bauer Skrevet Juni 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2004 Jeg ønsker å kjøpe en leppe til Golf 1 GTI.. Her er et bilde! Hvor kan jeg få tak i dette? Ny / Brukt? Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mk1classic Skrevet Juni 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2004 Den får du hos VENG eller hos VAG. (Husk den er to delt) Siter "mk1classic" '83 Golf GTI Rabbit '83 Golf GTI "Prosjekt" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Juni 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2004 Har vist seg vanskelig å få tak i dette brukt, har prøvd selv ;) Koster 960 kroner (387*2 + mva) hos Veng GTI leppe er en av de få (?) delene som faktisk har OK passform fra Veng ;) Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Juni 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2004 Har sett på siden til Veng.. Er det noen som kan konfirmere for meg om det er disse Delenumrene: 95 20 22 7 Frontspoiler, GTi 95 20 22 8 Frontspoiler, GTi På forhånd takk! hvor lang leveringstid har veng? Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Juni 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2004 Originally posted by Bauer Har sett på siden til Veng.. Er det noen som kan konfirmere for meg om det er disse Delenumrene: 95 20 22 7 Frontspoiler, GTi 95 20 22 8 Frontspoiler, GTi På forhånd takk! hvor lang leveringstid har veng? Det stemmer. Har disse på bilen min. Jeg ringte og spurte om de hadde det inne også dro jeg rett til Halden og kjøpte de. Så slapp jeg å vente :) Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg