hercem Skrevet Juni 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2004 Legger ut noen bilder av min Bora 2001 modell. -->Update 2007: Ny Dell Inspirion 8600 laptop som carputer og Sierra 875 3G kort(Internett må man jo ha i bilen). -->Update 2006: -->Update 2005: Bilder fra 2004: (ikke ferdig montert) Et par bilder fra 2003(ikke senket): Noen fakta, Stereo: Pioneer DEH-P8600MP w/ip-rca extension(aux) Soundstream TR800/5 amplifier Soundstream Van Gogh 6.5" 2 Way Component Set Soundstream(3x) Van Gogh 10" subwoofers Soundstream(3x) chrome woofer grills Soundstream 5 farad Capacitor Carputer med bl.a. video/mp3, telefonstyring via bluetooth, talestyring, spill(mame) og gps m/sporing og bevegelses logging. (Hardware) Dell Inspirion 8600 laptop K301 Motorized In-dash LCD with USB Touch screen Silverston EB01 DAC lydkort Soundstream(4x) 7" 16:9 LCD Sierra 875 3g kort Trust Bluetooth dongle Trust Digital USB Microphone MC-3200 GPS Haicom HI-204III antenne USB Phillips Vesta pro webcam (Software++) Windows XP lite(Rippa med Winlite) Roadrunner Frontend med "LSX (VOID)" skin SAPI Voicecontrol Mozilla Firefox og Thunderbird Picviewer Rainlendar MS Autoroute Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dudeskyline Skrevet Juni 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2004 SIIIINSYYYKKKK FEEEEEEETBIIIIIIIL du har da Mr. Borabora. Ja, helt enig med deg om å senke bilen enda mere foran. Detta var gromme greier. Først trodde jeg at du hadde bare photoshoppet bilen.:D :D :D Hva med carbonfiber panser ?! Siter BILEN MIN: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=86456 K&N innsats filter selges! Det er bagatellene som skaper de store konfliktene, fordi prinsippene teller mer enn sunn fornuft. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hercem Skrevet Juni 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2004 Har vært og skal bli lavere foran. Sliter litt med innerskjermen, men det skal jeg nok finne en løsning på :) Orker ikke å blande inn carbonfiber, men jeg skulle ha forlenget panser. Sliter med å finne noen som kan ta på seg den jobben. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir A Skrevet Juni 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2004 Det ble bra det der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Juni 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2004 tror bora blir min neste bil! rett og slett NYDELIG! Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Juni 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2004 Ikke helt min stil. Syntes at stylingen er litt for voldsom. MEN; du har gjennomført stilen du liker 100% , og det har blitt et bra resultat! De nye felgene passet mye bedre sammen med stylingen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juni 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2004 Blitt bra nå. :) Digger lyktene da... ;) BTW: Originally posted by dudeskyline SIIIINSYYYKKKK FEEEEEEETBIIIIIIIL du har da Mr. Borabora. :rolleyes: Trodde du mente meg jeg nå... ;) :D Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chosen Skrevet Juni 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2004 Fet bora :) Siter Mvh Chosen har ikke bil enda :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dozer Skrevet August 7, 2004 Rapporter Share Skrevet August 7, 2004 Joda, fin Bora....Men den stylingen var nok litt i overkant av hva jeg synes er pent. Men så lenge du er fornøyd er jo alt bare bra... Smaken er som kjennt som baken..... delt... :) Siter 1992 Audi S2 2000 VW BORA 1.9 TDI x 1986 VW GOLF 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vagen Skrevet August 7, 2004 Rapporter Share Skrevet August 7, 2004 Bra jobba. Håper passformen på seidl kit'et var bedre til bora enn golf iv :) panser? http://www.zender.de/tuning_english/vw/vw.php?id=6&artikel_id=699&auftrag=anzeigen Ellers er det mange forskjellige stiler av karbon panser og oppdrive. En emblemfri grill hadde også vært pent. lys? http://www.autotoyaz.com/eutali1920vo1.html Lykke til videre. Siter http://WWW.MARIUSAASHEIM.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suvdal Skrevet August 7, 2004 Rapporter Share Skrevet August 7, 2004 Rimelig grom ja. Det ska du ha.. Tenkt noe på ny grill a? Ser du allerede har skrevet at du skal sveise panseret... Det hjelper nok ska du se :D Siter 02 Passat Highline x-98 Golf IV GTI 1.8T x-91 Golf II GL 1.6 TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan Skrevet August 7, 2004 Rapporter Share Skrevet August 7, 2004 Kjempe fin :) Siter Subaru Impreza WRX 2005 http://www.cicada.no SELGES!: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19381945&WT.ac=my_adverts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet August 8, 2004 Rapporter Share Skrevet August 8, 2004 Fin Bil du har der. De nye felgene var mye bedre enn de gamle ja. Enig med flere her ang stylingen din. Særlig fangerene! Blir alt for rotete og voldsomt. Men selvsagt - det viktigeste er at DU er fornøyd! Lykke til :) Siter 2007 Audi A3 S-Line 2.0TDI 170hk Quattro 1993 BMW M5 - Banebil 2003 BMW 320 DA M-TECH II 1997 Audi A4 TurboQuattro TS-Racing 1991 Mercedes 190E 2.5-16 Evolution I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hercem Skrevet August 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2004 Originally posted by vagen Bra jobba. Håper passformen på seidl kit'et var bedre til bora enn golf iv :) panser? http://www.zender.de/tuning_english/vw/vw.php?id=6&artikel_id=699&auftrag=anzeigen Ellers er det mange forskjellige stiler av karbon panser og oppdrive. En emblemfri grill hadde også vært pent. lys? http://www.autotoyaz.com/eutali1920vo1.html Lykke til videre. Det var litt jobb med frontfangeren, men det gikk helt greit med bakfanger. Frontfangeren måtte det skjæres litt av på sidene og det måtte lages spesialfester ved hjulbuene. Det var uaktuelt å skru fangeren fast i skjermene slik det sto på tegningene. Kunne kanskje vært artig med panser scoopet bare for å erte de som lever etter den uskrevne vw bibelen enda litt mer. På en annen side tror jeg ikke at jeg ønsker scoop eller å erte noe mer. Det neste jeg går til innkjøp av blir nok: Panserforlenger(venter på å få sett noen bilder av den montert): Frontlykter(fremdeles ikke klare til levering): Eventuelt nye baklykter(Hadde vært gøy med nye på sikt): Fronten er etter min mening den kjedeligste på hele bilen. Hadde hjulpet mye med en annen grill, men jeg vil ikke bare kjøpe meg en som "alle" andre har. Har lyst til lage en chrome grill selv når jeg har fått forlenget panseret. Har brukt mye tid på stereoen den siste tiden og det gjenstår fremdeles å få montert noen skjermer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hercem Skrevet August 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2004 Originally posted by KingB Fin Bil du har der. De nye felgene var mye bedre enn de gamle ja. Enig med flere her ang stylingen din. Særlig fangerene! Blir alt for rotete og voldsomt. Men selvsagt - det viktigeste er at DU er fornøyd! Lykke til :) Liker de nye felgene mye bedre selv og det beste av alt var at jeg nå fikk senket den uten problemer. Den ble nemlig rene jeep'en med de nye felgene. Hadde tenkt på luftsenkesett, men jeg har slått det fra meg. Orker ikke å bruke så mye penger på det og er fornøyd så lenge jeg fikk den senket. Ja det viktigste er gudskjelov at man er fornøyd selv. Liker virkelig ikke arugante figurer som kritiserer. Jeg synes kritikken i det minste bør være sakelig. Det aller mest tåpelige er usakelig kritikk fra folk som ikke har noe bedre å vise til selv. De som f.eks går å spytter etter bilen har et langt større problem selv ;) Dette er noe jeg har fått til helt selv og jeg er stor fornøyd. Prøver å se på alt som en utfordring selv om min hverdag er fylt av mange problemer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg