SortA4 Skrevet Juni 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2004 Audi A4 Avant 1.6 liter selges grunnet personlig behov for mer effekt! Har hatt 2 eiere før meg. Jeg kjøpte den i april, men bomma litt med tanke på effekten. Den yter 74 kw, veier 1205 kg og bruker ca. 0,6 på langkjøring. Økonomisk med andre ord. Jeg har omtrent bare brukt den til pendling til og fra skolen, 8 mil daglig. Har nylig fått fikset høyre fremre hjullager, to fremre endeledd, justert spissing og bytta en gåen termostat. Bilen er nå i topp stand! 140 000,- og den er din ! e-mail sjekk ut AutoDB.NO og Cardomain.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SortA4 Skrevet Juni 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 listeprisen ligger på 145 200,- ... bare sånn for informasjonens skyld :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SortA4 Skrevet Juni 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 Hvorfor vil ingen ha bilen min ? Skjønner ikkeno... trodde dette var et godt kjøp jeg ? Ikke en eneste lusen e-mail har jeg fått....... :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaupz Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 Det største problemet er nok at det finnes så vannvittig mange A4 her i landet til salgs. Du skulle jo ha en fordel i at det er en avant da det ser ut som det er det de fleste vil ha. En annen ting er at de fleste vil ha diesel i stedet for bensin. Ikke for å ta motet helt fra deg, men jeg hadde en A4 til salgs. Det var riktignok en sedan, men den sto 10 mnd før den den ble solgt. Det første halve året hadde jeg ikke en eneste henvendelse. Så jeg måtte gå mye ned i pris før den gikk. Jeg syntes også at min var et godt kjøp. Men bare hold ut, den riktige kjøper er der ute. Det er en flott bil du har til salgs!! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SortA4 Skrevet Juni 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2004 Takk så mye :) det var godt å høre. Hadde håpa å få solgt den kjapt men.... går det ikke så går det vel ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaupz Skrevet Juni 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2004 Et annet tips kan jo selvfølgelig være å få tak i ett fett kamera, vask og poler bilen og ta nye bilder. Selv om bildene du hadde var fine og bilen så blank ut kan dette hjelpe. Førsteinntryket er alfa omega! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Juni 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2004 Finn deg en bil hos en forhandler og få innbytte på bilen din.. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaupz Skrevet Juni 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2004 Hvis han trenger pengene er jo det en ganske dårlig ide da...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg