LoW RiDeR Skrevet Mai 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2004 Har problemer med å få av bærearmen for å skifte bærekule. Hørte med en kompis av meg at det var bare å støte litt med hammer, så skulle den sprette av, men neida... Har ikke turt å gå hardere til verks enn med hammer, vil jo ikke ødelegge... hehe. noen triks for å få den av. (har en føelse av at den kan ha rusta fast) Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
varjas Skrevet Juni 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 WD40 og bank litt :) Siter - Opel Astra '99 x Volvo 745GLE '87 x Opel Corsa 1.4i Joy x Volvo 760 Tic '83 x Volvo 740GL '85 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet Juni 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 den oppskriften der er utprøvd uten bedre resultat. Hørte at det fantes et verktøy til å ta den av med. Må få lånt meg et sånnt da... Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
varjas Skrevet Juni 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 Tror jeg skjønner hva du mener.. Setter innpå en sånn "gaffel" skrur den i spenn og banker med hammer, så skal det løsne. Siter - Opel Astra '99 x Volvo 745GLE '87 x Opel Corsa 1.4i Joy x Volvo 760 Tic '83 x Volvo 740GL '85 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_original Skrevet Juni 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 trøbla med dette når jeg skulle bytte tannstang på 240'n min. Trodde jeg måtte ta av endeledda og lånte meg en sånn "gaffel". Samma f... så satt den. Endte med att jeg fant ut at jeg ikke trengte å ta av endeledda likevel. Hamra laus med hammer, MED denna "gaffelen" i fullt spenn og det gikk som sagt ikke av, har desv. ingen gode tips. Siter -Volvo 244 GL 1980 "Genialt strøken", sitat Volvo-Lars, her på forumet -Bruksbil/prosjekt: 1993 240GL Prosjekttråd: http://www.bilforumet.no/showthread.php?p=1835955&posted=1#post1835955 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet Juni 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 funka som faen med sånn gaffelting. bare banke på, og skru til det sa pang, så jekke og mekke litt, så var den av. ahhh. da var jeg ett skritt nærmere eu-ok :) Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
varjas Skrevet Juni 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 Hvor mange skritt har du igjen? ;) Siter - Opel Astra '99 x Volvo 745GLE '87 x Opel Corsa 1.4i Joy x Volvo 760 Tic '83 x Volvo 740GL '85 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg