Gå til innhold

Jeg må ha en bil film!! hvilken?!

Ranger emnet


KeLoN

Anbefalte innlegg

Joda (din lille ........)

Men da har jeg hørt at jeg må kjøpe alle (1,2 & 3) for at det skal værra verdt noe!

Og som jeg har skjønnt så er ikke bil filmene de billigste (som alle andre av dokumentar typen (eller hva det er))

Men du kan jo alltids sponse meg, eller hva? :d

-Mercedes Benz 190E 2.3 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey beverfaen...du fåkke cash av meg :D

 

Men jeg vil mene at det er verdt det. Man må prioritere litt ;)

 

Jeg skal hvertfall ha hele Initial D samlinga, men det kommer til å ta et par måneder. Utgiftene blir for store hvis man kjøper alt på engang :D:D

- '11 Lexus CT 200h
- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]
- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]
- '84 Toyota Corolla [Kondemnert]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by KeLoN

Joda (din lille ........)

Men da har jeg hørt at jeg må kjøpe alle (1,2 & 3) for at det skal værra verdt noe!

Og som jeg har skjønnt så er ikke bil filmene de billigste (som alle andre av dokumentar typen (eller hva det er))

Men du kan jo alltids sponse meg, eller hva? :d

 

trenger ikke se alle 3...er ikeknoe møst..men det er best.

 

du vil ikke føle at du har gått glipp av no hvis du ser ho2 og ho3.

 

du får dem begge på dvd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Men alikavel så tror jeg at jeg kjøper dem (en for en).

Men jeg ser på Crazy Tuning sida, og der er det HO 2 og HO 3 og så er det en HO 2000. Er det da HO 2000 som er 1'ern av dem?

Sår vel bestille av Crazy Tuning anntar jeg, når jeg først skal ha noe ;)

-------------------------------------------------

Men fader da :eek:

De har bare HO 2000 på VHS ser det ut som :(

Da blir det dårlig ... Vil helst ha DVD, da VHS spiller'n vår er ganske så kaputtos! :o

-Mercedes Benz 190E 2.3 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by KeLoN

Ok. Men alikavel så tror jeg at jeg kjøper dem (en for en).

Men jeg ser på Crazy Tuning sida, og der er det HO 2 og HO 3 og så er det en HO 2000. Er det da HO 2000 som er 1'ern av dem?

Sår vel bestille av Crazy Tuning anntar jeg, når jeg først skal ha noe ;)

-------------------------------------------------

Men fader da :eek:

De har bare HO 2000 på VHS ser det ut som :(

Da blir det dårlig ... Vil helst ha DVD, da VHS spiller'n vår er ganske så kaputtos! :o

 

Den finnes ikke på DVD! Dette er den første videon gutta lagde.. varer i 3timer! Mye feite biler.! Skyline som bremser 1300hp tester toppfart feks... ;)

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by marius

 

Den finnes ikke på DVD! Dette er den første videon gutta lagde.. varer i 3timer! Mye feite biler.! Skyline som bremser 1300hp tester toppfart feks... ;)

 

Har dere filemene på lager eller må dette bestilles fra produsent osv... gidder ikke vente i ukesvis for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår