bonnleif Skrevet September 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 ja fargen er fin den, det er faktisk den orginale rød fargen Siter 1979 Volvo 242 DL 1999 BMW 320 D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Rå. The only word ;) Denne skiller seg ut ;) Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlpejoHn Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 Ikke for å være stygg, men skal gi deg et tips.. Du tar en stykk Boch Vinkelsliper, monterer helt ny kapp skive, strammer godt til muttern, så kapper du av den stygge alu vingen!! Aluvinge hører ikke hjemme på en Volvo i det hele tatt. Dem hører hjemme på riskokere, japse biler og annet. Vertfall ikke på en volvo. Min mening, er at penga du brukte på den vingen, er penger du rett og slett har skylt ned i dass! HUFF HUFF!!!!! Men ELLERS bortsett fra vingen, var bilen veldig pen :) Stå på! cheers Siter - BMW 530da Touring M-Tech 2003 x Volvo V70 AWD T5 motor +++ x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scb Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 Bilen er kjempebra, bortsett fra vingen.... den eneste vingen du kan ha er den som kom orginalt med 242 evt... men 240 gjør seg bedre uten... Ellers sinnsykt fet bil Edit: dæven... mye det samme jeg har gjort på bilen min... bare at jeg har ikke hatt ut motor osv... men karroseriarbeid er ganske likt=) nice Siter \\ xVolvo 240 Gl \\ xMazda 323 (jordebil:P) \\ Volvo 850 \\ Renault Kangoo(firmabil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raggar-racing Skrevet April 13, 2006 Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 Orginal gummi spoiler er penest! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Racer Skrevet April 13, 2006 Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 850 r spoileren er penest ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kastel Skrevet April 13, 2006 Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 Bilen var tøff bortsett fra den vingen som du sikkert har hørt en del ganger få en 850r vinge å lakk den rød og kansje lett sote framvindua å rød streamer over front\bakruta å bak side rutene.. men smak å behag men satser på bilen min blir ganske lik din bortsett fra motor... men rå bil har du bilde av bilen sånn den såg ut før ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 steike det.... fin 240 du har der:) Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 Åssen går planen med å flytte over motor og diverse til 242'n? Skjedd noe mer i det hele tatt? Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 Syns nesten vi kan få en oppdatering her "bonnleif"! Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg