Nox Skrevet Mai 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2004 volvo 245 jordebil\delebil 87 mod. b230K(går som en klokke) m45, servo, 1031 bakaksel grått interiør, nytt panser og v.forskjerm. masse gratis rust følger med! s. 2500 innen 18 juni, ellers pelles den fra hverandre og selges i deler. http://www.geocities.com/noboostcontrol/bilder.htm Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Estrewes Skrevet Mai 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2004 Går bilen som den skal og henger greit sammen så kjøper jeg den for 2000. Flott sladdebil a gitt... ;) Siter Volvo - Mercedes - Audi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Estrewes Skrevet Mai 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2004 Kan evt bytte mot noe rsport setetrekk eller noe annet dtæsj jeg har om du er intressert. Si i fra :D Siter Volvo - Mercedes - Audi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet Mai 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2004 list opp hva du har da:) Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Estrewes Skrevet Juni 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 Per i dag har jeg solgt en del av det jeg hadde men har i dag: -Strøkne blå setetrekk -4gule koni justerbare pluss lesjefors senkesett -1stk momoratt til 240 -pluss masse av blått intreør og sånt pluss diverse griller og ekstra deler jeg har liggende. som sakt ikke så mye igjen. Siter Volvo - Mercedes - Audi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet Juni 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 bytter koni+fjærer mot bil?:) Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Estrewes Skrevet Juni 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2004 Hehe. Ikke kaste bytte nei desverre. Hva blir det til da? Siter Volvo - Mercedes - Audi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet Juni 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2004 setetrekk å ratt da? eneste som er feil med bilen som jeg har funent ut er at den er litt tung å få i 1. og 2. gir. ikke no skrapelyder i girkassa så det er kanskje bare å bytte olje.. Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Juni 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2004 -4gule koni justerbare pluss lesjefors senkesett hvorfor sitter ikke det på bilen din? hvor mye skal du ha? :D Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg