duxx0 Skrevet Mai 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2004 look here kanskje er du heldig?? (gjelder mest sannsynligvis områdene Jæren, men også i Sandnes og Stavanger om omegn) Siter Internetporrmissbrukare Kjør hardt, kjør stil, kjør bæbu-bil :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
intenzo Skrevet Mai 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2004 da er det bare til å gå bort og velge seg ut en gratis bilstereo :-) Siter [-] bmw 316i compact e36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Mai 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2004 "Alle ble funnet i en liten Golf med utenlandske skilter." Er det en Polo, eller kanskje polsk Fiat? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Mai 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2004 hmmm... min ble rappa i går... :mad: Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet Mai 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2004 Originally posted by Hans hmmm... min ble rappa i går... :mad: Mitt ble tatt i går også :rolleyes: Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivers Skrevet Mai 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2004 Originally posted by Otto von Bismarck "Alle ble funnet i en liten Golf med utenlandske skilter." Er det en Polo, eller kanskje polsk Fiat? Tror mer på den teorien, siden Golf 2 1.6CL ikke er så vanlig i Polen. Siter Velkommen til Bilforumet - der alle vet best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eelo Skrevet Mai 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2004 Originally posted by ivers Tror mer på den teorien, siden Golf 2 1.6CL ikke er så vanlig i Polen. Eller at de kanskje bare understreker at golf er en liten bil?? Hvem vet.. :) Siter 94 Pug405GTX x -86 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Mai 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2004 Originally posted by VolvoMan Golf er KONE BIL :D ja og en drit fet rånebil:D!! Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clone baby Skrevet Mai 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2004 Originally posted by -carude- ja og en drit fet rånebil:D!! WORD! yodude Siter CorsaA 1.8 16vT CorsaA 1.3 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Mai 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2004 jeg har videoopptak av når min ble tatt....for dårlig kvalitet for å se tryne....kjipt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg