gEIRA Skrevet Mai 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2004 Noen andre ting en feil avbalanserte hjul som kan foresake vibrasjon i rattet? Har mistanke om det kan være bremseskivene, ettersom det vibrerer mest under bremsing. Siter AC Schnitzer beyond the standard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snurre Sprett Skrevet Mai 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2004 slitte dempere vil vel gi bra med risting under bremsing.. Siter -91 Bmw e36 325i Sedan -86 Bmw e30 316 1.8l motorhavari, selgest X golf2 gti 8v, bmw 528 e28, golf2 gl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-36 burnout Skrevet Mai 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2004 Dette med kast i bremsene er meget vanlig på 3-serien... Hadde samme problemet... Byttet bremseskivene foran, klosser og noen andre understellsdeler som jeg ikke helt husker i farten... Rister litt fremdeles, men da når jeg kjører mellom 60-75, og jeg regner med det er dekkene som må balanseres... Kan det forresten være kast i felgene? Siter Current Car: 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Mai 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2004 Originally posted by bmw-bergen Dette med kast i bremsene er meget vanlig på 3-serien... Hadde samme problemet... Byttet bremseskivene foran, klosser og noen andre understellsdeler som jeg ikke helt husker i farten... Rister litt fremdeles, men da når jeg kjører mellom 60-75, og jeg regner med det er dekkene som må balanseres... Kan det forresten være kast i felgene? kast i felgene er ikke umulig... er det kast i de så rister det oxo litt... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmW323turbo Skrevet Mai 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2004 jeg har akkurat det samme problemet! jeg har balansert dekkene, byttet demperne men det rister ennå mye mellom 40/50-70/80 avhenger av veitypen! men jeg har nå fått vite at de luringene som hadde bilen før meg(kjøpte den i vinter:mad:) hadde krasjet med felgene og prøvd å rettet opp den ene fremfelgen, men tydeligvis ikke helt lykktes med d:( Siter *98"toyota hiace 2,4d arbeidsbil *86"nissan prærie (solgt) *97"saab 900 turbo intercooler *86"bmw325i, *83"320i gts, *85"323i delebil *82"volvo 240 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-36 burnout Skrevet Mai 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2004 Originally posted by Azzido-325i kast i felgene er ikke umulig... er det kast i de så rister det oxo litt... Vil det med kast i felgene riste konstant i rattet, eller bare i et gitt fartsintervall? Siter Current Car: 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-36 burnout Skrevet Mai 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2004 Originally posted by gEIRA Har mistanke om det kan være bremseskivene, ettersom det vibrerer mest under bremsing. Glemte dessuten å si at det kan godt være at du slipper å bytte de... Han som pleier å "ta jobbene" på bilen min sa at det finner han ut når han tar av dekket og ser. Kunne være du bare måtte rense og pusse litt, så går problemet vekk... Siter Current Car: 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gEIRA Skrevet Mai 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2004 Originally posted by bmw-bergen Glemte dessuten å si at det kan godt være at du slipper å bytte de... Han som pleier å "ta jobbene" på bilen min sa at det finner han ut når han tar av dekket og ser. Kunne være du bare måtte rense og pusse litt, så går problemet vekk... ja, hørt om det. også hørt at det kan være foringene, for de vet jeg er veldig slitne. må bytte de til neste måndte. men tar å stikker på reppen og hører med kara, ber de kikke nærmere på saken, for felgene mine er nesten nye, så de _skal_ være riktig avbalansert, men hvem vet... Siter AC Schnitzer beyond the standard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleks104 Skrevet Mai 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2004 Om felgene ikke er skikkelig balansert vil du merke dette bedre ved bremsing. Har samme problemet, balanserte felgene så var det bra i ett par dager. Men felgene er så slitt at de lagde kast i seg etter en stund. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg