Gå til innhold

Imponert over New Beetle

Ranger emnet


Jonte

Anbefalte innlegg

Jeg har som sikkert mange erget meg over synet av New Beetle, og syntes den var stygg og klumpete. Fått inntrykk over at det var en flopp osv..

 

Men, forrige helg lånte min mor en sånn hos VAG forhandleren her i Narvik. En helt ny New Beetle, gådd 5000km, i fargen Cyber Grønn og med motoren 1,4 16v... Med blomster og det hele i..

 

Etterhvert som jeg kjørte blei bilen mer og mere morsom, tross den lille motoren, så gikk den ikke så værst, og med såpass bra understell satt den veldig godt i svingene og jeg hadde ikke problemer med å kjøre fra mere motorsterke biler på svingete veier!

 

Jeg blei ganske imponert over bilen, og håper at mamma vurderer å kjøpe en slik som #2 bil!

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Germanlook

Det er faktisk en ganske undervurdert bil. Bare synd at mange som uttaler seg om biler ikke engang har prøvd dem.

Jeg er kjempefornøyd med min, som jeg snart har hatt i fem år!

 

Hvilken motor har du i din?

 

Ser ikke din ganske bra ut? :)

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er skikkelig gokartfeeling i de bila.. et hjul i hvert hjørne er gøy. Eneste som jeg ble litt irritert over var Astolpen.. litt for tjukk og plassert slik at det er vanskelig å se trafikk fra venstre noen ganger!

 

(Tok lappen i new beetle)

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonte

 

Hvilken motor har du i din?

 

Ser ikke din ganske bra ut? :)

 

Jeg har en sølvfarget 2,0L med en del utstyr... Siste oppdatering er Sportskinn fra Beetle sport edition som er levert i USA,

Har også KW justerbart senkesett, 19" artec P Turbo felger, komplett Projektzwo stylingsett og komplett Superspront Eff. anlegg med grenrør. +masse andre mindre detaljer.

Proud member of: Der Volkswagen Schnellfahrers

http://dvs.skynetblogs.be

-73 1303RS

-13 Polo WRC edition

-15 Octavia RS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by momo

Det er skikkelig gokartfeeling i de bila.. et hjul i hvert hjørne er gøy. Eneste som jeg ble litt irritert over var Astolpen.. litt for tjukk og plassert slik at det er vanskelig å se trafikk fra venstre noen ganger!

 

(Tok lappen i new beetle)

 

A stolpen venner du deg til når bilen brukes hver dag, men det var litt slitsomt i begynnelsen ja.....

Proud member of: Der Volkswagen Schnellfahrers

http://dvs.skynetblogs.be

-73 1303RS

-13 Polo WRC edition

-15 Octavia RS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm ja man venner seg nok til den.. kjørte bilen bare.. tja.. sammenlagt 10-11 timer tror ejg :)

Men morsom bil..

 

Oppkjøringa mi var ganske spesiell.. dette var 22 februar for to år siden. å da var det sinnsyukt snøfall! Jeg mener skikkelig hybelkaninsnøvær! Kom på trafikkstasjonen å fikk vite at de to forrige som hadde time ble sendt hjem pga dårlig vær, men at jeg skulle få lov til å ha oppkjøring som vanlig fordi nå var veiene måkt! hehe.. det lover bra.

 

Det morsomme er at.. denne bilen er jo så lav.. og dere har sikkert sett det at når dem måker rundkjøringene så kjører dem bare rundt så det blir en stooor kant når man skal kjøre inn å ut...

så for i det hele tatt å komme inn og ut at rundkjøringene måtte jeg ha skikkelig fart... og gjerne med påfølgende sladd på vei ut..

Veldig morro... Og sensoren syns det bare var gøy :D

Gøy å treffe på hyggelige sensorer :D :D :D

 

Det var min lille beetle historie ;)

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår