Stolten Skrevet Mai 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2004 Er sikkert ikke rette plassen og poste denne tråden...menmen Var på gatebil på våler her om helga, og fant noen felger som jeg absolutt definitivt skal ha til vogna mi. Men fant ikke ut mer enn at dem het Leon Hardiritt, har leta men finner ikke de felgene der.. Så da lurte jeg om noen av dere kunne hjelpe meg? Siter 1990 Volvo 740 Turbo Intercooler 1986 Volvo 745 Turbo Intercooler 1986 Volvo 745 Turbo Intercooler Automat 1989 Volvo 740 GL 1997 Honda CBR 900RR Fireblade Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
varjas Skrevet Mai 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2004 Fy faen jeg savner Volvo når jeg ser den bilen der.. ÆÆÆÆÆ! Må ha :) Siter - Opel Astra '99 x Volvo 745GLE '87 x Opel Corsa 1.4i Joy x Volvo 760 Tic '83 x Volvo 740GL '85 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Mai 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2004 Er ikke det der Work Equip? Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Mai 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2004 Originally posted by Stolten Er sikkert ikke rette plassen og poste denne tråden...menmen Var på gatebil på våler her om helga, og fant noen felger som jeg absolutt definitivt skal ha til vogna mi. Men fant ikke ut mer enn at dem het Leon Hardiritt, har leta men finner ikke de felgene der.. Så da lurte jeg om noen av dere kunne hjelpe meg? Litt off topic men den Volvoen var grisepen :) SCHTIIILI' ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cozzie Skrevet Mai 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2004 Originally posted by BLACK.PEARL Litt off topic men den Volvoen var grisepen :) SCHTIIILI' ;) Word. Tror felgene har en fin pris og.. Siter - 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet Mai 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2004 Samme felgene som Andreas Vaa har på den oransje Supraen... Øyvind Ryeng har funnet riktig link han :) Sharif selger hvertfall disse felgene;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
911ruf Skrevet Mai 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2004 di heter superstar kloster...fra http://www.bilprodukter.no,jeg forhandler disse,kan oxo leveres i fullcrome:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Mai 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2004 Originally posted by 911ruf di heter superstar kloster...fra http://www.bilprodukter.no,jeg forhandler disse,kan oxo leveres i fullcrome:) Hvem av bilprodukter.no og Sharif som selger billigst sier jo seg selv ;) Heia Sharif sier jeg bare da. Eller så er jo det meste under Superstar helt spesielt og rått. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
911ruf Skrevet Mai 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2004 hehe,tommy får jo felga fra bilprodukter da.....selger kun engros di da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stolten Skrevet Mai 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2004 Jeg vil bare ha slike felger, 8x18 føler jeg kan bli ganske digg. Må bare rundt å høre på priser nå... Takker så mye for hjelpa:D Siter 1990 Volvo 740 Turbo Intercooler 1986 Volvo 745 Turbo Intercooler 1986 Volvo 745 Turbo Intercooler Automat 1989 Volvo 740 GL 1997 Honda CBR 900RR Fireblade Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Mai 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2004 Det viste seg desverre at alle tok feil; felgene heter Leon Hardiritt Kloster, og kan sees på denne linken. Klikk på "Gallery" og så på "Kloster". Hvem som selger disse, eller hvor de produseres har jeg ikke den fjerneste anelse om. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
911ruf Skrevet Mai 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2004 Originally posted by Øyvind Ryeng Det viste seg desverre at alle tok feil; felgene heter Leon Hardiritt Kloster, og kan sees på denne linken. Klikk på "Gallery" og så på "Kloster". Hvem som selger disse, eller hvor de produseres har jeg ikke den fjerneste anelse om. leonlanze felgene er kopifelger av superstar...derfor samme modell navn,men fete felger er det:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg