Gå til innhold

Nissan 200SX vs. Audi S2

Ranger emnet


mondain

Skal jeg kjøpe 200SX eller S2?  

183 stemmer

  1. 1. Skal jeg kjøpe 200SX eller S2?

    • 200SX S13
      37
    • Audi S2
      146


Anbefalte innlegg

  • Svar 90
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Golden

jeg syns alle S2'ene (og 90'ene) i norge har gått såpass langt at jeg ikke ville kjøpt den i norge, jeg skal hente bilen min, uansett hvilken det blir, i tyskland så:D

 

Hehehehe...Eldre Audi'er er vel "litt" kjent for å være skrudd milevis tilbake i Tyskland! Ikke la deg lure av km stand bestandig ;)

 

 

Edit: I Norge også...

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by funkes

 

Hehehehe...Eldre Audi'er er vel "litt" kjent for å være skrudd milevis tilbake i Tyskland! Ikke la deg lure av km stand bestandig ;)

 

 

Edit: I Norge også...

 

regner med at mange er skrudd tilbake, så får være forsiktig.

faren til kameraten min skulle hente en 5-serie i tyskland, sto 120k på tellern, men så mer slitt ut enn den km standen, viste seg at den hadde gått 600k:rolleyes:

R32 Skyline med hvite skilter og litt mods

 

x 318ic vinterbil

x 93-modells 200sx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Golden

men for dere som sier at det finnes altfor mange 200sx'er i norge, ærlig talt, hvor ofte ser dere en!?! aldri! eneste grunnen til at du ser den ofte er fordi en i nærheten av deg kjører den!

 

når skal du kjøpe en av de forresten?

 

jeg ser minst 5 forskjellige 200sx'er S13 i løpet av en dag på veien.

VW Volf Mk3

 

OEM+ <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by mono

 

jeg ser minst 5 forskjellige 200sx'er S13 i løpet av en dag på veien.

 

det er akkurat det jeg mener, kom ikke her å si at du ser 5 forskjellige 200sx'er hver eneste dag! man ser jo bare de samme om og om igjen siden en nabo el en i nærheten kjører den.

R32 Skyline med hvite skilter og litt mods

 

x 318ic vinterbil

x 93-modells 200sx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

S2 S2 S2 S2 S2 S2 S2 !!! Hva ellers ?

Audi er gull - alt annet er tull !

 

Den har ett utrolig potensiale til trimming og for å ikke glemme det utrolige tøffe utseende. Har selv coupeen med likt utseende og det er mange som ser seg over skulderen to ganger når jeg kjem bak dem. Hadde jeg bare kunne skremt hetta av dem med en pop-off når jeg ruller opp ved siden av de så hadde jeg storkost meg....med alt dette mener jeg altså at du SKAL og burde gå for S2 ! :D

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Golden

men for dere som sier at det finnes altfor mange 200sx'er i norge, ærlig talt, hvor ofte ser dere en!?! aldri! eneste grunnen til at du ser den ofte er fordi en i nærheten av deg kjører den!

 

Her på Vestlandet er det hvertfall utrolig mange 200sx s13, ser de hver eneste dag, og jeg er sikker på at jeg ikke har sett alle ennå...

04 BMW 320Cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Stephan

Ikke kom her å fortell meg at en s13 ikke er kul med noen små kroner på kosmetikk... Se her...

kul200.jpg

 

Satan...det var en helvetes cambervinkel forran...

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

 

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Volvo-Lars

det han også kommenterte var at tyngdepunkte var så langt bak i bilen å dette gjorde den vanskelig å kjøre på vintere hvis det var glatt......

 

S2 har tyngdepunkte ganske midt i bilen å den er ypperlig for norske vintere p.g.a 4wd......

 

Nå må jeg nesten arrestere deg, det du skriver her er jo riv ruskende galt.

 

Nå skal jeg ikke komme med noen skråsikker kommentar om S13 da jeg ikke har så mye peil på ris-biler, men det jeg antar at S13 har vesentlig bedre vektfordeling enn S2`n da den har frammontert motor, langt panser og bakhjulstrekk så vil tippe det ligger nærmere 50/50 vektfordeling på S13.

 

S2`n derimot har 5`er motoren tversmontert like over forakslen som gjør bilen altfor framtung etter min smak, og i kjent Audi stil betyr jo dette understyring.

 

Alikevel stemte jeg S2 pga bedre opplevd kvalitet, penere linjer og grei motor med grei lyd, så den er nok en bedre "allround" bil enn S13. På bane ville jeg valgt S13 pga RWD.

- 1994 BMW 525iXA Touring

- 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES-

x 1994 BMW 525i E34

x 1989 BMW 316i Coupê

x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår