Willypolly Skrevet Mai 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2004 :) :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zettie Skrevet Mai 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2004 Nissan RB25DET? Siter Fra FWD vs RWD: Originally posted by venague Ja fy faen ass. Bilen min går rett frem i svingene og spoler for ingen ting. Skulle ønske jeg hadde RWD så kunne jeg sladda i rundkjøringene og brent gummi utenfor McDonalds. Jeg tror slike aktiviteter hadde fått meg til å bade i lykke, og gitt meg en permanent euforisk sinntilstand som hadde smittet over på resten av verden og skapt fred i midtøsten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet Mai 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2004 SKYLINE:) EDIT: FAEN DU SLO MEG, TIPPER RB26DETT:D Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Willypolly Skrevet Mai 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2004 ja dere er flinke:) det er en nymalt 1:24 motor i plast. om det er RB25DET el RB26DETT er jeg ikke sikker på, men det er den i R32 GT-R ihvertfall:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet Mai 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2004 heh, da hadde jeg rett, altså RB26DET(T):) Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zettie Skrevet Mai 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2004 damn :D fargen passet i allefall tidlig utgave RB25 så derfor jeg trodde det :D Siter Fra FWD vs RWD: Originally posted by venague Ja fy faen ass. Bilen min går rett frem i svingene og spoler for ingen ting. Skulle ønske jeg hadde RWD så kunne jeg sladda i rundkjøringene og brent gummi utenfor McDonalds. Jeg tror slike aktiviteter hadde fått meg til å bade i lykke, og gitt meg en permanent euforisk sinntilstand som hadde smittet over på resten av verden og skapt fred i midtøsten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Willypolly Skrevet Mai 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2004 faen har jeg malt feil? skal den være rød? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zettie Skrevet Mai 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2004 Nei, tror da ikke det vel :) Finnes vel RB'er i forskjellige farger.. RB20DET av R32-slaget er vel hvit.. RB25DET mener jeg skulle være lys blå.. RB26DETT har jeg sett både røde, blå og svarte... Rød i R34 med skriften "Skyline GT-R" på senteret (Neo-motoren mener jeg å huske (vvt-i altså)) Svart i R33 med skriften "Nissan Twin cam 24 valve" og uten VVT-i (ikke Neo, altså) Blå i R32 mener jeg, bare litt mørkere enn RB25DET'en.. Sølv/koksgrå i Nismo-utgaven av R33 (eller var det R34?) Tør ikke si det 100%, men du kan jo alltid spørre Asim eller TPR :) Siter Fra FWD vs RWD: Originally posted by venague Ja fy faen ass. Bilen min går rett frem i svingene og spoler for ingen ting. Skulle ønske jeg hadde RWD så kunne jeg sladda i rundkjøringene og brent gummi utenfor McDonalds. Jeg tror slike aktiviteter hadde fått meg til å bade i lykke, og gitt meg en permanent euforisk sinntilstand som hadde smittet over på resten av verden og skapt fred i midtøsten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg