Gran Skrevet Mai 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2004 Syns det er litt rart at det ikke er et Vectra forum under Opel her, det er ganske mange som kjører Vectra..? Ikke det at jeg kommer til å bruke det men, dere har jo et som er så spesifikt at det heter "Ascona B". Da burde det være plass til et Vectra forum også :) Andre som er enige? Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Mai 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2004 gudene vet hvorfor vi glemte det...men men....nå er det lagt inn. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Mai 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2004 Originally posted by Gran Syns det er litt rart at det ikke er et Vectra forum under Opel her, det er ganske mange som kjører Vectra..? Ikke det at jeg kommer til å bruke det men, dere har jo et som er så spesifikt at det heter "Ascona B". Da burde det være plass til et Vectra forum også :) Andre som er enige? Og astra Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg