The cowboy Skrevet Mai 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2004 lurer på om det er noen her som vet om en fyr som heter Marius (har ikke noe etternavn) som driver et styling firma som heter Streetfighter performance.. og han kjører RX-7 og Skyline?? jeg vet ikke hvor han kommer fra heller.. er ei vennine av meg som prater med en slik en på nette.. og jeg har på følelsen av at han prøver å lure henne (hu vet om at det bare kan være bløff.. så hu er ikke dum.. ) firmaet er fakta da.. hu har bestilt deler der fra..men det med bilane skurrer litt!! men jeg vil no sjekke ut for henne uansett så.. så om det er noen som vet noe så si fra da!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mortenf Skrevet Mai 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2004 Hvis det er samme person vi tenker på, uten å nevne navn, finnes det en slik kar ja. Han har for tiden en Skyline GTS og en Mazda RX7 type R. Holder til i Trøndelag og har vært kjent for å være rundt om kring her på forumet. Hva er det han liksom prøver å lure henne med? At han har de to ovennevnte bilene eller noe annet? Siter 83 RX7 12A Turbo 89 Ford F-250 XLT Lariat x80 RX7 13B x82 929 HT Coupe x89 929 2.2i GLX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet Mai 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2004 er vel wicked her på forumet du tenker på.. han har vel både skyline og rx-7 såvidt jeg vet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Mai 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2004 tenkte på bilane i første omgang.. men han vil vel og prøve å lure seg ned i trusa på henne ved å bruke bilane..hehe :) men ska jo ikke si noe for sikkert da!! men utfra hva hu sa så virka det nesten sånn.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radic Skrevet Mai 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2004 Salgstriks kalles det :D Nei.. Du er nok oversjalu eller helt på jordet.:rolleyes: Siter Drive carefully. 90% of the people on the road are caused by accident. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Mai 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2004 Originally posted by Radic Salgstriks kalles det :D Nei.. Du er nok oversjalu eller helt på jordet.:rolleyes: hehe..sjalu er jeg ikke.. dama bor laaaangt unna meg.. og jeg har alt dame så ;) men jeg er gla i henne da.. og vil jo passe på at det ikke skjer henne noe (jeg vet jeg vet.. jeg er "myk"...hehe) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Mai 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2004 :rolleyes: Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HIM Skrevet Mai 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2004 Om denne dama er så dum at hun lar det stå & falle på bilen han kjører fortjener hun jo alt godt videre i livet. Siter 1992 Audi 100 2.3E 1993 Nissan Sunny 1.6SR 1990 BMW 520i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Mai 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2004 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HellBound Skrevet Mai 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2004 hehehe, ond du Tommy_erwin ;) :) Siter BMW 325i Sleden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30-Cab Skrevet Mai 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2004 Originally posted by Tommy_erwin HAHA... Et riktig så passende bilde...:D :D Siter 2010 Peugeot 207 Feline (nr. 41/80) 1.6 HDI x- 2003 BMW 316i Touring | x- BMW 318i Cab 92' | x- Ford Sierra Cosworth 4x4 90'| x- VW Golf GL 89' | x- Ford Sierra 2.0iS 86' | x- Ford Sierra 2.0CL 87' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k9v Skrevet Mai 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2004 Originally posted by Tommy_erwin HAHAHAH! Det var dagens..! :D Siter 04 BMW 320Cd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k9v Skrevet Mai 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2004 Originally posted by The cowboy tenkte på bilane i første omgang.. men han vil vel og prøve å lure seg ned i trusa på henne ved å bruke bilane..hehe :) Hehe, er vel mange som gjør det, spesiellt gamle griser som kjører rød ferrari :rolleyes: Siter 04 BMW 320Cd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg