Bauer Skrevet Mai 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2004 Heisann! Jeg har kjøpt Lesjöfors fjærer til golfen som skulle senke 40 mm.. da jeg hadde senket den forran, fant jeg ut at nå står den rett... Før har den vært på en måte litt "si-rompa" hvis man skjønner? SKal ta noen bilder jeg Men er det mulig å godkjenne med bare 2 senke fjærer? det vil jo se helt dumt ut hvis jeg senker den bak også.. eller er den senka bak? Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mk1classic Skrevet Mai 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2004 Originally posted by Bauer Heisann! Jeg har kjøpt Lesjöfors fjærer til golfen som skulle senke 40 mm.. da jeg hadde senket den forran, fant jeg ut at nå står den rett... Før har den vært på en måte litt "si-rompa" hvis man skjønner? SKal ta noen bilder jeg Men er det mulig å godkjenne med bare 2 senke fjærer? det vil jo se helt dumt ut hvis jeg senker den bak også.. eller er den senka bak? Sett på fjærene bak, mest trolig vil ikke bilen bli noe lavere siden de som sitter på bilen har siget samme med tid og bruk. Du vil sikkert finne bilen bedre å kjøre med et komplett sett enn bare nye fjærer foran. I tillegg så godkjenner den nok ikke med bare nye senkefjærer foran. Siter "mk1classic" '83 Golf GTI Rabbit '83 Golf GTI "Prosjekt" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Mai 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2004 Bilder.. sånn ser den ut nå.. med 40 mm Lesjöfors senk forran og visstnok orginal bak: Nå ser den jo mer normal ut... Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mai 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2004 Fjærene foran vil også synke litt sammen de første dagene Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Mai 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2004 Da har jeg senket den bak også.. Vanvittig lett egentlig... Den ble ikke noe særlig lavere... Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Mai 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2004 Originally posted by Bauer Da har jeg senket den bak også.. Vanvittig lett egentlig... Den ble ikke noe særlig lavere... veldig pent eksemplar du har fått tak i der :D peeeeen bil. har du noen bilder av interiøret? Vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Juni 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 Nei, jeg har ikke noen bilder av interiøret men det er helt vanlig svart med røde/oransje striper! Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg