|nF Skrevet Mai 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2004 Hvilken type midtkonsoll er det som har rom til cd spilleren nederst i golf mk2 serien..? er det standard i gti? og er det noen som har en slik å selge som passer til min 90mod mk2 golf...?? :D:D Siter -vw golf II 1.8 90mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet Mai 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2004 Det er en såkalt Votex-konsoll...ikke original gti-konsoll. Fikk vel kjøpt som ekstrautstyr... Du kan skjære ut hull til spilleren der askebegeret er på den originale konsollen, det er det mange som gjør. Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jooey Skrevet Mai 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2004 jeg har plass til spiller over askebegret.... Siter New Beetle ....fyre me diesel, smører kjedet med smult, og rører tytter me`en om høsten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mai 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2004 jeg antar det er slik du mener? det er iafall denne jeg har i bilen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Junior High Skrevet Mai 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2004 Jeg syntes det er tøffest når cd-spilleren er helt oppe.. Det er liksom det som er golf.. Siter 01mod Skoda Octavia 1.8T L&K edition STV Ford Focus WRC (RC) ---------------------------------------- X 90mod Golf II Sport X 90mod Ford Transit (Russebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Mai 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2004 Jeg har også den midtconsolen som er avbildet over og den for du kjøpt for en billig penge på håggern ;) Jeg syns den er best, for det fyller opp et mellomrom der som jeg ikke liker også er det mer praktisk sted å ha cdspillern. Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|nF Skrevet Mai 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2004 Da skal jeg på huggern og finne sånn ! syns det er veldig irriterende med det tomrommet nederst der så, også er det ikke så langt bort til spillern når den er der nede i og med at jeg sitter rimelig langt bak. :D Siter -vw golf II 1.8 90mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Junior High Skrevet Mai 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2004 Jag har no ikke noe tomrom der heller.. jeg har bare et rom der som jeg kan bruke til å "lagre" diverse ting der... Jeg har sett de golfene som ikke har en drit der... det er stygt.. Er det de dere tenker på???? Siter 01mod Skoda Octavia 1.8T L&K edition STV Ford Focus WRC (RC) ---------------------------------------- X 90mod Golf II Sport X 90mod Ford Transit (Russebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg