Awex Skrevet Oktober 21, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2002 Jeg er ikke den største fan av store aluminiumsvinger, men denne vingen så ikke helt malplassert ut på en 323 GT-R... Blir dette for "rice", eller ser det greit nok ut? Siter Don`t fool with the old school Corolla KE25 prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Oktober 21, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2002 Originally posted by aWeX Jeg er ikke den største fan av store aluminiumsvinger, men denne vingen så ikke helt malplassert ut på en 323 GT-R... Blir dette for "rice", eller ser det greit nok ut? Har du et bilde til, er litt i tvil her... Men sån som det ser ut er det "hel rett" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Awex Skrevet Oktober 21, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2002 Wish granted! Jeg synes det ser kult ut jeg, Men det spørs om jeg burde hatt vingen sort, slik som på bildet, eller om jeg skulle hatt den ulakkert... Siter Don`t fool with the old school Corolla KE25 prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Efini Skrevet Oktober 21, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2002 Du må ha den sort! Hvis ikke så ligger du på rice-grensa syns jeg. :D Siter 1994 Audi RS2 MTM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Oktober 21, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2002 den var fet ! :D Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Oktober 21, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2002 überfet vinge =) Lakk den svart og sveis den på. Du kan ikke bli kulere. :D Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Mazta' Skrevet Oktober 21, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2002 En kompis av meg monterte APR sin hatchback-vinge på sin GTX, synes ikke det ble sinnsykt pent for å si det sånn... Ellers var bilen både kul og rask, kjørte 8,82 på street legal i Bergen - ikke så verst for en GTX med kun luftfilter, eksos og bleedvalve... Siter Haakon O. 90 Eunos Cosmo 20B Type-S 88 Mitsu Colt dB-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Mazta' Skrevet Oktober 21, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2002 ett bilde til... Siter Haakon O. 90 Eunos Cosmo 20B Type-S 88 Mitsu Colt dB-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Efini Skrevet Oktober 21, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2002 Her er vi definitivt over i Rice-kategorien! :rolleyes: Siter 1994 Audi RS2 MTM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Oktober 21, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2002 Hmm. En annen farge på vingen kanskje. Og kanskje noe styling utenom som trekker VEKK litt oppmerksomhet fra vingen. :D Men ellers så er man GUD når man kjøper en feit alu vinge :D Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Awex Skrevet Oktober 21, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2002 Det der var nok litt overkill ja. Jeg tror jeg satser på en helt sort jeg, uten noe aluminium eller carbon eller andre fancye greier. Styling er ikke hovedprioritet på prosjektet mitt, men litt må man jo gjøre for å skille seg ut fra alle andre GT-R her i landet. Hvem er billigst på slike vinger her i landet? Og hvem lager de beste vingene? De fleste store fra japan har slike vinger, men de koster jo alt for mye. APR hadde ingen fete takspoilere, så hvilke andre alternativer har jeg ? Siter Don`t fool with the old school Corolla KE25 prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Oktober 21, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2002 AR har laget min vinge. Og jeg har sett mye bra fra dem. Går en CIVIC her i bergen med en übervakker takspoiler fra nettop dem. Kanskje du burde snakke med AST i Bergen? Dem skaffet min for en billig peng. Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Awex Skrevet Oktober 21, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2002 Originally posted by RaCk AR har laget min vinge. Og jeg har sett mye bra fra dem. Går en CIVIC her i bergen med en übervakker takspoiler fra nettop dem. Kanskje du burde snakke med AST i Bergen? Dem skaffet min for en billig peng. AR = skrivefeil på APR? Eller er det et merke? I så fall, har du en link til siden deres? Siter Don`t fool with the old school Corolla KE25 prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Oktober 21, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2002 Originally posted by aWeX AR = skrivefeil på APR? Eller er det et merke? I så fall, har du en link til siden deres? AR mener jeg hvertfall. Det er hverfall d som står på klistermerket jeg har på vingen min. bilde Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Oktober 21, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2002 lollollol Greit. APR :D Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg