Jonaldo Skrevet Mai 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2004 Er det noen som har et frontpanel til Pioneer DEH-7500MP liggende? Eller evt kan skaffe til en grei pris? Mitt viser plutselig bare vertikale striper! Svar her eller send en SMS til meg. (40 48 29 59) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Mai 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2004 Er det noen som har denne spilleren som kan prøve sin front på min spiller da? Bare for å få bekreftet at det er fronten min som er ødelagt..... (Bor i Drammen) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Mai 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2004 Hvorfor tar du ikke kontakt med forhandler eller importør? (Forutsatt at du har rent mel i posen...) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Mai 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2004 Originally posted by Otto von Bismarck Hvorfor tar du ikke kontakt med forhandler eller importør? (Forutsatt at du har rent mel i posen...) Sikkert fordi det koster normalt sett like mye som en ny spiller. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Mai 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2004 front panel er dyyyyrt. derfor spør han Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Mai 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2004 Ja, det er vel det. Men kan det ikke tenkes at forhandler eller importør muligens kan ha noe brukt på lager? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Mai 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2004 Klart jeg har rent mel i posen! Handlet av http://www.megabillig.com og de rådet meg til å teste fronten før jeg sendte den avgårde. Etter mange forsøk i Drammen endte jeg opp på Torshov Bilrekvisita som var veldig behjelpelige. Fikk testet fronten min på en av spillerne dems. Fant ut at det bare var fronten som var gåen. Pratet med Per på Megabillig og ordnet med service. Selv om han holder til i USA har han servicemann i Norge. Sender den avgårde i morgen og håper på rask ekspedering ;) Ny front koster forresten ca. 2500,-..... Regner med at dette er en garantisak, siden spilleren er meget bra behandlet. Den bare klikket liksom :op Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
megabillig Skrevet Juni 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2004 <<Ny front koster forresten ca. 2500,-..... Regner med at dette er en garantisak, siden spilleren er meget bra behandlet. Den bare klikket liksom >> Det koster 1150 kroner i USA. Frontpanelet ditt er fikset ! Siter Per Pedersen BMW 728i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg