Mmarius Skrevet Mai 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2004 Jeg har en Sony cd spiller som er brukt.... egentlig ikke så veldig gammel tror jeg, men den sluttet ihvertfall å virke.....Noen forslag til hva jeg kan gjøre får å få den til å virke igjen???? Siter (Vw Golf GTI 16v) (Vw Golf 1.6D) (Volvo 240 jordbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet Mai 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2004 jepp.. fiks den! Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Mai 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2004 kjøp ny.. Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Mai 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2004 kan jo levere den inn for at de tar en rask titt på den (koster antageligvis ikke mer enn 100-200 får at de skal se om det er en alvorlig feil..... men som tideligere nevnt..... ny er enklest ;) Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet Mai 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2004 En svakhet hos Sony-spillerne er pick-up'en/laserhodet. Måtte nettopp bytte det på min, 10mnd gammel:mad: Men da er garanti greit å ha. Hvis du har kvittering kan du klage og krangle selv om den er mer enn ett år gammel, for ifølge den nye kjøpsloven kan man kicke på ting som er ment å vare lengre enn garantitiden. Verdt ett forsøk. Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mmarius Skrevet Mai 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2004 Ja...jeg må vel kjøpe ny, det er vel enklest..... Siter (Vw Golf GTI 16v) (Vw Golf 1.6D) (Volvo 240 jordbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg