Modmach1 Skrevet Mai 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2004 Chrome dørhåndtak (golf I) Chrome vindusvisker arm (VW) Chrome Speil (gammel VW) Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet Mai 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2004 Lurer på om ikke jeg har noen dørhandtak liggende... Skal sjekke og ta bilder! Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet Mai 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2004 Her er bilder. Ikke verdens besta da men... Krommen er fin, men på det ene er det lille runde dekselet over nøkkelhullet ganske stygt... er ganske enkelt å bytte da:) Mangler også det ene avlange plastdekselet som går langs handtaket, men her vil du vel ha blanke fra vanlig Golf uansett. To orginale nøkkler følger med. Mulig jeg kan skaffe tak i tenningslåset som hører til også... Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet Mai 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2004 Pris? Send meg en mail på : streamliner_kustom@hotmail.com Meget interessert Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg