Gå til innhold

Kjøp av bil 50-80000kr

Ranger emnet

Jonte

Anbefalte innlegg

Originally posted by Yoneck

Er ikke den 2,5-litern ganske så crappy? og .... hvorfor har en "familiefar i slutten av 30-åra osv" chippet den ? Det første der skulle jo tilsi at den er pent kjørt, det at den er chippet sier noe helt annet. Du trimmer ikke en bil hvis du ikke har tenkt å bruke det.

Nei, M50B25 motoren er en bra motor, det er ikke uten grunn de har videreutviklet den og satt den i E39 også.

Og en familiefar kan jo ha interesse av bil, og like å ha noe som går litt godt fordiom han har unge? En E34 sedan er jo ikke verdens beste familiebil da.

Originally posted by Pantax

Jeg vet om en pen Omega MV6 Aut. El skinn, kjørekomputer, +++++

Masse bil for penga. og da snakker jeg 211 HK og dreimoment + ekstemt god komfort.

Hmm, Høres greit ut.. Pris da? Bilder? Send meg mail til jontepop@online.no :)

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var med en kompis å hente en Audi a6 2.5 tdi i Askim forrige helg..

Han betalte 80000,- for den. Regisrert med 2 seter.. koster ca 6000 å sette inn bakseter i august.

Alt i bilen var elektrisk utenom bakvinduer som det var ettermontert sveiv på.

Bilen var meget fin å kjøre. kjørte 230 mil på ett døgn.

Lå i ca 140-150 på E4 opp sverige og forbruket var 0.73

Bilen var og så 100% strøken innvendig. ikke ett eneste merke i interiøret, men trenger ny lakk pga mye riper.

http://www.sprett.net

Audi A4 1,8 tsq 98 mdl

Audi A6 2,5 Tdi 95mdl

x- Chevy Astro 86 mdl 4,3l, v6

x- Golf 79 mdl 1,1 liter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du vert borti bmw 528 ?

Billig forsikring og kjempebil.

God komfort

En kamerat av meg har en slik, under 8000 kr året betaler han i forsikring,og han er 17 år.

Tror disse ligger i en fin prisklasse,han skal selge sin for 20000 kr (da har han fortjeneste) Bilen er med alarm , skikkelig utstyr og rustfri . Bilen er solgt. mye bil for 20000 kr spør du meg.

Se om du finner 528, mye rimeligere i forsikring enn 525 vertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Øyvind.H

Det gikk jo fort.

Må være en jævel til å selge han karen der :)

Klart det bilen er jo best i verden :rolleyes: . ville bare ikke at folk skulle spørre meg om å snakke med han fordi de har lyst å reise halve norge for å vurdere å kjøpe den

Lenke til kommentar
Del på andre sider