GunDragon Skrevet Mai 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2004 Har disse felgene på min E36 318is og de fulgte med fra Tyskland, vet ikke mer enn at det er BMW Motorsport som det står på og at det er 17". Dekka er 235/40 hvis det hjelper noe. Noen som vet hvilke felger dette er ? Siter -92 BMW 318iS Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Stream Skrevet Mai 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2004 Er ikke det originale E36 M3 felger? Står originalt på cab? Siter Stig Johansson Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Mai 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2004 Nei, dette er ikke orginale M3 felger. Men derimot er dette orginale M-sport felger. Ikke levert orginalt på biler i Norge (såvidt meg bekjent) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Mai 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2004 Dette er "orginale "M3 felger som ble levert på M3 coupe i 93-94/95! Altså første E36 M felgen som kom. Med "orginale" mener jeg da at dette kan være replica felg..Sjekk om det er støpt BMW inni.. Skal du selge de:)? Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GunDragon Skrevet Mai 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2004 Takk for svar :) Skal sjekke det med støping, selv om jeg tror de er originale. De er dessverre ikke til salgs nei, bare lurte på hva jeg hadde for noe rart :) Dessuten er de litt ødelagt på noen av hjulene...en av de tidligere eierene har vel vært litt klønete i noen svinger :\ Selvom det ikke forundrer meg om jeg gjør det selv en gang, totalskada fronten på bilen etter 16 dager med lappen... Siter -92 BMW 318iS Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
intenzo Skrevet Mai 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2004 pene var de nå i alle fall :) Siter [-] bmw 316i compact e36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg