UrGe-BoY Skrevet Mai 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2004 Har i det siste hatt problemer med kupevifta. Den blåser ikke før jeg gir ett skikkelig slag på dashbordet.. Da fungerer den helt fint. På alle trinn. Fungerer også når jeg slår av og på tenningen igjen. Men om bilen blir stående for lenge må den ha ett nytt slag... Dette er en 96-modell a4 med klima. På kanal 1 i klimaanlegget får jeg opp feilkode 18.3 ; (på svensk) Spänning til friskluftsfläkten felaktig - sporadisk Hva betyr dette?? Håper noen kan være behjelpelig.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smule Skrevet Mai 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2004 sikkert dårli kontkat ein plass.. skru opp å sjå :D Siter Gromscona POWER! No: Opel Ascona B 2,2i Eks: 1x Opel Kadett B 1,1 - 1x Opel Ascona B 4dørs - 4x Opel Ascona C 1,6-2,0i - 1x Opel Vectra 2000 16v - 1x Opel Rekord E2 2.0s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg