TommyTott Skrevet Mai 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2004 Bilen min begynner å tikke når den får lite olje. Dette er vel normalt, men denne drikker olje. I starten kom det ikke blårøyk ut av eksosen, men nå gjør det det.. Hva er det som kan være feil?? Kommer ikke noe oljesøl på bakken.. Siter --------------------------------------- 1994 Mazda Mx-3 1,8 V6 x 1998 Ford Fiesta Flair (R.I.P) x Aprilia RS 50 --------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet Mai 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2004 slitne ventiltetninger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyTott Skrevet Mai 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2004 Regner med at det er det det er.. Noen som veit sånn ca hvor mange timer et verksted bruker på den jobben?? Siter --------------------------------------- 1994 Mazda Mx-3 1,8 V6 x 1998 Ford Fiesta Flair (R.I.P) x Aprilia RS 50 --------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet Mai 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2004 skiftet på min egen og det tar fort litt tid,men da slipte jeg ventiler og freste setene også..Nå vet jeg ikke åssen mazda mx3 en er å skru på,om det er det du har da.Men det er jo en Mazda,vil anta maks 3 timer.:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg