Gå til innhold

Matserns Mega Partej!

Ranger emnet


LilleGud

Anbefalte innlegg

  • Svar 96
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Mrs Aero

Neida, men jeg har ikke nån pc hjemme i Töcksfors. Så jeg har värt offline i 4 dager nu...har du savna meg eller?;)

 

aaa, just det, presis! hehe, tenkte på en ting:

 

først virka det som om det var 3 stk som skulle komme, og det var Lillegud, Mats'ern og meg.

Så når du skreiv deg inn blei jeg kjempegla da ser du, for du veit, mats og lillegud *kremt*. da hadde jeg noen og snakke med jeg og;) hehe

 

men skal du virkelig kjøre fra sverige og hit, for å dra på fest til mats'ern????

hmmmm...............

da må du ha sted å sove etc??? ;) høhø

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Essex

men skal du virkelig kjøre fra sverige og hit, for å dra på fest til mats'ern????

hmmmm...............

da må du ha sted å sove etc??? ;) høhø

 

Don't push it now, Essex!

Alt i sin tid :P

 

Men ... hmmm ... sove der kanskje ja ... :rolleyes:

-Mercedes Benz 190E 2.3 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har plass til en del.. hvis dere vil sove på gulvet.. har 2-3 senger...

 

men du grønne fare.. har ikke du dame?

 

 

btw.. du ser huset mitt fra lillestrøm statsjon for de om ikke veit hvor rælingen er

 

 

 

97128542 <-- hvis du ikke finner fram

Lenke til kommentar
Del på andre sider

<quote>"btw.. du ser huset mitt fra lillestrøm statsjon for de om ikke veit hvor rælingen er" </quote>

 

-

høøhøh... Med kikkert kanskje?

Hvor mange er det som kommer?`Kommer jeg f.eks?

Og hvorfor ville du byttelåne dame med noen andre? Ikke fornøyd med den du har? btw: trudde du hadde TYPE jeg mats'ern

:drive2

'97 Fiat Punto 1,1 55s

'96 Mondeo Stv. 2.0GLX 16V

x'86 Peugot 309 1,6

x'96 Golf Stv R.I.P 11.05.05

x'96 Honda Civic 1,4is

:dj:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Xses

<quote>"btw.. du ser huset mitt fra lillestrøm statsjon for de om ikke veit hvor rælingen er" </quote>

 

-

høøhøh... Med kikkert kanskje?

Hvor mange er det som kommer?`Kommer jeg f.eks?

Og hvorfor ville du byttelåne dame med noen andre? Ikke fornøyd med den du har? btw: trudde du hadde TYPE jeg mats'ern

 

 

Idoit... jeg mente ikke bytte låne dame.. men de som f.eks har en kvinnelig venn.... finnes sånne også skjønner du xses.. de kan foreksempel byttelåne men en annen som har en :)

 

skal du ha det med t-skje eller var det der nok?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår