ktone Skrevet Mai 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2004 Må dessverre medele at Golfen per dags dato er pensjonert... Siter Mess with the best, Die like the rest... [ KX3M RACING 2004 ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet Mai 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2004 :eek: Hvorfor? Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Mai 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2004 mohahaha........ sa det til deg din jævla kødd! SKulle kjøpt deg no onkli grejer ikke golf!! Hva faen har du fått i stand nå?= Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gunnarH Skrevet Mai 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2004 hmm hva er galt med den nå da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Mai 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2004 Originally posted by Tape-R mohahaha........ sa det til deg din jævla kødd! SKulle kjøpt deg no onkli grejer ikke golf!! Hva faen har du fått i stand nå?= hyggelig:rolleyes: syntes golf er fete biler! synd med bilen din..:( hva har skjedd? Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Mai 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2004 *venter i spenning* Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ClusterOne Skrevet Mai 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2004 Sjekket du angående det å få tak i byttemotor da? Siter Volvo V70 D5 Premium 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ktone Skrevet Mai 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2004 Motoren og bilen funker det. Men resten, sånn utseènde messig er den herpa på høyre siden. Var noen pappa gutter som delget inn hele siden min. Knuste ene ruta rett i trynet mitt... Fikk kjøre forbud av polti inntil skadene er utbedret. De sto og slåss midt i veien, og jeg blinka med fjernlysa og småtuta litt for å få dem til å fjerne seg... men idiotene gikk bare løs på bilen. :( Siter Mess with the best, Die like the rest... [ KX3M RACING 2004 ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Mai 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2004 ah surt, fått anmeldt saken? erstatningskrav? Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ktone Skrevet Mai 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2004 Originally posted by mono ah surt, fått anmeldt saken? erstatningskrav? Regner med jeg tar turen innom polti stasjonen en gang i løpet av uka å anmelde saken regner jeg med. Ringte politiet rett etter at dette hadde skjedd og fikk de til å komme å ta en titt i området etter gutta. Har ikke no mer fra polti angående saken. Siter Mess with the best, Die like the rest... [ KX3M RACING 2004 ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Mai 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2004 fy faen.......... :( Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Mai 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2004 mohaha.. uflax... vettu hvem dem er? fikk du sjekka legget dems eller noe? Hvorfor faen ringte du ikke din stut? Hva faen skal poltiet gjøre? Jeg kunne bare rulla bortom og meid dem ned med hiacen! Når og hvor var dette? Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet Mai 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2004 Jævlig surt ktone :( angry anger2 Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ClusterOne Skrevet Mai 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2004 Men du, det kan jo ikke være bare ruta som er knust hvis du fikk kjøreforbud. De må jo ha gjort en helhjertet innsats for å herpe bilen din. Er jo enkelt å greit, anmeld dem som gjorde det og få forsikringselskapet ditt til å ordne opp i det. Da må du legge ved anmeldelsen sammen med skademeldingen din. Lurer på om du da slipper bonustap også siden det ved en eventuell dom blir forsikringselskapet som kommer til å kreve erstatning fra dem. Siter Volvo V70 D5 Premium 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Mai 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2004 Originally posted by Tape-R mohahaha........ sa det til deg din jævla kødd! SKulle kjøpt deg no onkli grejer ikke golf!! Hva faen har du fått i stand nå?= Hadde det vært en ford hadde de sikkert ikke gått løs på bilen :rolleyes: kondolerer.... men det er som tape-r sier... politiet kommer garantert til å henlegge saken nesten fortere enn du leverer inn anmeldelse..... Hadde det vært min bil ville nok balltreet blitt tatt fram umiddelbart Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg