rdl Skrevet Mai 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2004 jaja, da er sesong på ny her, og mulighetene til å lage no sinnsykt fanskap bare renner inn. Jeg og marius står for underholdningen denne sommer også! Nytt film prosjekt er i gang og vi regner med at alt er klart i løpet av sommer ferien! DETTE er hvordan man lager film! (merk. DAGSLYS!) Show balls.... Get glory!! Liten teaser på ca 10MB her. (SAVE TARGET AS!) http://rdlx3m.com/video/rdl_teaser.avi Kom gjerne med kritikk! :D :D Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michal Skrevet Mai 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2004 Jeg fikk fram et bilde å lit musikk! :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HansenRS Skrevet Mai 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2004 thumpsup blir vel bra dette :D Siter [-] `93 Mondeo Si Sport her kan du grille loffen din tralalalalaaa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DeadlyFoX Skrevet Mai 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2004 nice, blir rå film detta thumpsup Siter - BMW 320i E30 - BMW 320/325i E30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michal Skrevet Mai 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2004 Den fungerte på DivX. Syk film. Dette viser at dere har trafikk sikkerhet i første rekke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hhenr Skrevet Mai 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2004 ditta er gode ting Siter http://Http://www.hhenr.com/ 2000 Primera 1.8 gubbebil...ikke noe å skrive om.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Mai 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2004 hahaha.....gleder meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Mai 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2004 FYYYYY FFAAAAAAAAAEN for noen looooozzeeeerrzzzz asssssss...... denne er jo fan fitte meg helvette ikke scchpaaa for fem flate fitte homse ører.. kaller du DET en film kan du bare bite stortåa di ass... makan til labert prosjekt og latterlig filming har JEG FAEN I HELVETTE ikke sett før assss.... den ER jo faen meg IKKE schpæææ i DETHELETATT!!!!..... Hadde JEG vært deg så hadde JEG hoppa i havet, for å kalle det der en film er faen i helvettemegfitte latterlig asssssss..... Og for de som ikke skjønte det..... . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . så var dette ett forsøk på litt kritikk Tape-R style..... Eat my shorts.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet Mai 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2004 Originally posted by Asim FYYYYY FFAAAAAAAAAEN for noen looooozzeeeerrzzzz asssssss...... denne er jo fan fitte meg helvette ikke scchpaaa for fem flate fitte homse ører.. kaller du DET en film kan du bare bite stortåa di ass... makan til labert prosjekt og latterlig filming har JEG FAEN I HELVETTE ikke sett før assss.... den ER jo faen meg IKKE schpæææ i DETHELETATT!!!!..... Hadde JEG vært deg så hadde JEG hoppa i havet, for å kalle det der en film er faen i helvettemegfitte latterlig asssssss..... Og for de som ikke skjønte det..... . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . så var dette ett forsøk på litt kritikk Tape-R style..... Eat my shorts.... Ha ha... Goodie kiddie Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalibR Skrevet Mai 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2004 hahahah :D mye rart her :) Siter Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows Through Gates And Opens 70 Flat To Finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Mai 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2004 Originally posted by Asim FYYYYY FFAAAAAAAAAEN for noen looooozzeeeerrzzzz asssssss...... denne er jo fan fitte meg helvette ikke scchpaaa for fem flate fitte homse ører.. kaller du DET en film kan du bare bite stortåa di ass... makan til labert prosjekt og latterlig filming har JEG FAEN I HELVETTE ikke sett før assss.... den ER jo faen meg IKKE schpæææ i DETHELETATT!!!!..... Hadde JEG vært deg så hadde JEG hoppa i havet, for å kalle det der en film er faen i helvettemegfitte latterlig asssssss..... Og for de som ikke skjønte det..... . . . . så var dette ett forsøk på litt kritikk Tape-R style..... Eat my shorts.... SHUSH på deg!.... din......... PUNGLE!!!!!! Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivers Skrevet Mai 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2004 Artige greier Robert... Jeg har en camry til torsdagen som skal på slkrotern... ;) Siter Velkommen til Bilforumet - der alle vet best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet Mai 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2004 Godt å se noen ofrer seg for å teste holdbarheten på Norges autovern:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Mai 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2004 er ikke første gang for å si det slik.. vi tester også betong vegger:) haha!! Ivers, Lån oss bilen din så skla vi med glede taue den til høggeren for deg Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jackpot Skrevet Mai 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2004 konge! :D Siter '01 E39 530DAT '95 mondeo sedan www.fordmondeo.org www.mondy.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg