Gå til innhold

Streetmeet på Ikea 12 juni.

Ranger emnet


Marius

Anbefalte innlegg

  • Svar 143
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Viking067

Noe planlagt når neste treff er etter det?

Skal til Oslo 15 juni på uoffisielt imprezatreff på Akershus festning så er i traktene da!

 

Eg og vil på striitmiiiit!

 

Da sees vi sikkert der ;) Når på dagen var dette? (Hilsen wrx fra sluttstykket :) )

------------------------------------

2002 subaru

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... En liten tanke.

 

Jeg og en kompis har:

-DJ-utstyr

-PA-anlegg

-Lys

-Lastebil

 

Kanskje vi skulle laga litt liv?

Så kan de tullingene som absolutt skal drikke få et sted åvære/danse, samt så blir det litt musikk og stemning på området.

 

Hvordan er det med naboer, politi og tillatelse til å spille litt høyere enn normalt på det området der da? Er det noen som er offisiell eller uofisiell arrangør?

 

PS! Musikken blir i såfall mest trance...

SEATforum.no

Seat Leon Turbo

BMW 320D M-Sport

x Mitsubishi Lancer Evolution IX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Zamot

Hmmm... En liten tanke.

 

Jeg og en kompis har:

-DJ-utstyr

-PA-anlegg

-Lys

-Lastebil

 

Kanskje vi skulle laga litt liv?

Så kan de tullingene som absolutt skal drikke få et sted åvære/danse, samt så blir det litt musikk og stemning på området.

 

Hvordan er det med naboer, politi og tillatelse til å spille litt høyere enn normalt på det området der da? Er det noen som er offisiell eller uofisiell arrangør?

 

PS! Musikken blir i såfall mest trance...

 

uofisielt...

det er ingen hus i nærheten, så tror ikke du vil vekke noen.

hadde sikkert vært fett...

du gjør det på eget ansvar :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Håkon A

 

uofisielt...

det er ingen hus i nærheten, så tror ikke du vil vekke noen.

hadde sikkert vært fett...

du gjør det på eget ansvar :D

 

Jepp, men det værste som kan skje er jo at purken ber oss skru ned...

 

Men lurte liksom på om noe hadde noe veldig i mot det. Evt. om noen synes det blir for teit. Men jeg tror det kan bli artig :)

 

Jævlig artig om det blir sinnsykt mye folk, liv og røre, og det ser profft ut og purken spør hvem som arrangerer, og får svar "Ingen!"

 

hehe, skulle likt å se trynet på de da.

 

MEN VIKTIG! Noen som vet om det er noen stikkontakter å stjele strøm fra der??

SEATforum.no

Seat Leon Turbo

BMW 320D M-Sport

x Mitsubishi Lancer Evolution IX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes bra ut! Bare husk at regn er vanlig i norge på denne tida.. strøm tror jeg du finner ett eller annet sted der.. Hender jeg henter dama der, la merke til at det var julepynt helt bort til enden av plassen, kanskje det er noen strøm-uttak der.. Bare kjipt hvis de klikker over sikringen hver kveld.. :(

Men utebelysning er det der, går sikkert an å skru av koblingsboksen på en av lampene og låne litt strøm der.. he he..

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by AnDtHo

Hørtes bra ut! Bare husk at regn er vanlig i norge på denne tida.. strøm tror jeg du finner ett eller annet sted der..

 

Regn er ikke noe problem - har tilgang til lastebil der man ta bort sideveggen = perfekt scene.

 

;)

 

Om man finner stikkontakt kan et problem være at sikringen går når vi kobler til forsterkeren... Vi får håpe på det beste!

SEATforum.no

Seat Leon Turbo

BMW 320D M-Sport

x Mitsubishi Lancer Evolution IX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by vagen

PA anlegg med trance på full guff. SKIKKELIG bra måte å holde idioter som vil drikke og feste unna. rett og slett smart er det.

 

Hehe, tar pointet.

Jeg er også sterkt imot fyll på biltreff.

Men har ikke noe mot noe "felles" musikk, og tenkte kanskje det kunne være hyggelig. Det er ikke ment å skulle trekke party folk, men om det er fulle mennesker der, så trekkes de kanskje bort fra å rave mellom bilene?

 

Trenger ikke å komme altså. Kanskje dumt å si at det her i såfall.

 

Uansett er en liten stund til, og det er jo litt styr så..

Jeg la jo ut tråden pga. å høre om det var noe interesse for det, men ikke for å lage fyllefest.

SEATforum.no

Seat Leon Turbo

BMW 320D M-Sport

x Mitsubishi Lancer Evolution IX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Zamot

 

Hehe, tar pointet.

Jeg er også sterkt imot fyll på biltreff.

Men har ikke noe mot noe "felles" musikk, og tenkte kanskje det kunne være hyggelig. Det er ikke ment å skulle trekke party folk, men om det er fulle mennesker der, så trekkes de kanskje bort fra å rave mellom bilene?

 

Trenger ikke å komme altså. Kanskje dumt å si at det her i såfall.

 

Uansett er en liten stund til, og det er jo litt styr så..

Jeg la jo ut tråden pga. å høre om det var noe interesse for det, men ikke for å lage fyllefest.

 

Sjekk i alle tilfelle loven om hvordan det er å bare parkere enn buss og grise spille musikk. Hvis ett hvert streetmeet blir sett negativt på av politiet så tar det vel ikke lange stunden før de dukker opp sammen med biltilsynet på hvert eneste treff for å ta teknisk kontroll på oss alle og dermed ta livet av hele greia ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by vagen

 

Sjekk i alle tilfelle loven om hvordan det er å bare parkere enn buss og grise spille musikk. Hvis ett hvert streetmeet blir sett negativt på av politiet så tar det vel ikke lange stunden før de dukker opp sammen med biltilsynet på hvert eneste treff for å ta teknisk kontroll på oss alle og dermed ta livet av hele greia ;)

 

Nei det ville vært trist. Men det står ikke så mye om det gitt i loven, bare dette med å forstyrre offentlig ro og orden. Så politiet kan bruke dette som de vil omtrent når det passer de. I tillegg så har man muligens lokale politivedtekter.

 

Det viktigste er at ingen (naboer) klager egentlig. Om ingen klager, så tviler jeg på om politiet bryr seg. Har hatt fest en gang på nebursvollen, masse naboer klaget. Politiet kom ikke før kl 00:00 og ba oss skru ned.

 

Forøvrig er det vel fornuftig å søke til rette instanser om å ha slike treff. Kunne jo tatt en tlf. til politiet, men det er kanskje ikke interesse for at de får vite om treffet på forhånd, i og med at det ikke er noen arrangør? (eller er det noen som er uofissiell arrangør - Bilforumet.net?). Hadde vært fordel med litt organisering egentlig, f.eks. så det ikke blir trafikkkaos, så noen kan oppfordre til å la vær å bryte loven, og rydde evt etter treffet.

 

Håper og tror de fleste bilforumet her ikke kommer for å feste, og derfor bør folk her heller ikke ha noe i mot litt hyggelig musikk? Bare spør jeg..

SEATforum.no

Seat Leon Turbo

BMW 320D M-Sport

x Mitsubishi Lancer Evolution IX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Zamot

 

Nei det ville vært trist. Men det står ikke så mye om det gitt i loven, bare dette med å forstyrre offentlig ro og orden. Så politiet kan bruke dette som de vil omtrent når det passer de. I tillegg så har man muligens lokale politivedtekter.

 

Det viktigste er at ingen (naboer) klager egentlig. Om ingen klager, så tviler jeg på om politiet bryr seg. Har hatt fest en gang på nebursvollen, masse naboer klaget. Politiet kom ikke før kl 00:00 og ba oss skru ned.

 

Forøvrig er det vel fornuftig å søke til rette instanser om å ha slike treff. Kunne jo tatt en tlf. til politiet, men det er kanskje ikke interesse for at de får vite om treffet på forhånd, i og med at det ikke er noen arrangør? (eller er det noen som er uofissiell arrangør - Bilforumet.net?). Hadde vært fordel med litt organisering egentlig, f.eks. så det ikke blir trafikkkaos, så noen kan oppfordre til å la vær å bryte loven, og rydde evt etter treffet.

 

Håper og tror de fleste bilforumet her ikke kommer for å feste, og derfor bør folk her heller ikke ha noe i mot litt hyggelig musikk? Bare spør jeg..

 

Går jo ann å bare ringe å spørre de. At det er streetmeet der finner de fort ut av selv alikevel når det er (eller i forveien). tar ikke så lange tiden før de stikker innom å titter når de ser plassen full av biler på natta ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår