liIIebror Skrevet Mai 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2004 ja topic sier vel alt.. 150 i 100 sona gjorde underverket. men spm er da.. hjeg hadde hatt lappen i ca 1,2 år altså nesten et år igjen av prøvetia. må jeg ha oppkjøring på nytt?? fordi dem sa jeg mista den for 3-6 mnd og litt over 6000 i bot da :P regner med at du som lå i volvo 240 ved siden av meg var glad han ikke tok deg. men men shit happens.. så kom med hva dere vet folkens.. er litt dyrt med teori og oppkjøring på nytt Mvh Lars Robert Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quiet Skrevet Mai 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2004 mister du lappen i mer enn 3mnd må du ta teori + opppkjøring på nytt, desverre... Lekt deg på E6'n nå? Hvordan bil ble du stoppet av? Grønn MK2 Mondeo stasjonsvogn cruiser rundt på E6'n for tida... Siter -=Streetmeet.net=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liIIebror Skrevet Mai 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2004 tror det avr en mørk primera jeg da men.. sikekr på at jeg får den tilbake uten oppkjøring og shit da?? hvor står dissa regla henne?? husk at jeg er i prøvetia da Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knutz Skrevet Mai 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2004 hvis du fortsatt har prøvetid igjen, så må du ta oppkjøring på nytt. Har du hatt den over to år, så må du minste den 6 mnd eller mer før du må ta oppkjøring. Minster du den over et år, så må du vel også ta teoriprøve på nytt. shit happens :( Siter .:: Knutz ::. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom-B Skrevet Mai 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2004 mister du den over 3 mnd i prøvetida, må du ta teori og oppkjøring på nytt.. Jeg måtte vaffal det og jeg mista den i 4 mnd... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Mai 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2004 Jeg satt på en kamerat idag som mistet lappen.....vi ble målt i 150km/t i gjennomsnitt og 4 km...... mistet lappen i ca 1 år..... MYE i bot men heldigvis ikke pallesnekring Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato69 Skrevet Mai 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2004 Originally posted by Ottesen Jeg satt på en kamerat idag som mistet lappen.....vi ble målt i 150km/t i gjennomsnitt og 4 km...... mistet lappen i ca 1 år..... MYE i bot men heldigvis ikke pallesnekring Satt på i samme bil, ( volvo 240 hvit ) må være sykt surt å miste lappen. Siter 81 Bmw M535 Turbo 87 Bmw 518 xxxxxxxxxx Skrota \ Solgt xxxxxxxxx 94 Ford mondeo Sedan 2.0L 16v Rs 65 Dodge Coronet 318 82 Honda Civic 1.3 91 Ford taurus 86 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Mai 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2004 Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cathan Skrevet Mai 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2004 Originally posted by liIIebror ja topic sier vel alt.. 150 i 100 sona gjorde underverket. men spm er da.. hjeg hadde hatt lappen i ca 1,2 år altså nesten et år igjen av prøvetia. må jeg ha oppkjøring på nytt?? fordi dem sa jeg mista den for 3-6 mnd og litt over 6000 i bot da :P regner med at du som lå i volvo 240 ved siden av meg var glad han ikke tok deg. men men shit happens.. så kom med hva dere vet folkens.. er litt dyrt med teori og oppkjøring på nytt Mvh Lars Robert Har du fått fartsbøter før? Da jeg mistet lappen sa de ca 3 mnd og en del 1000 i bot. Jeg fikk 7 mnd og 6000 i bot. 1,2år? Hvor lenge er det? Jeg hadde hatt lappen i 2 år og 8 dager. Jeg måtte ta teorien på nytt. Ikke kjøring. Har du hatt lappen under 2 år sa juristen at jeg måtte ta teori (prøve) og oppkjøring på nytt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg