Rallye Skrevet Mai 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2004 Har noen deler som bar ligger og tar opp plass som jeg kansje kunne ha solgt.. Komplett understell til 325ix (-klokke) Det inkluderer en 5trinns getrag kasse som kun har gått 80000km (dokumentert) dashbord. Dører (2dørs) med el vinduer org 325 ix felger men kun 3stk tror jeg Ats sky 7,5x16 og 9x16 mangler en 9x16 Instrument til 325 80000km Oljekjøler. ABS styreenhet,pumpe,hovedylinder osv Hjerne til 325 og 320 Luft masse måler til 325 og 320 Bunnpanne til 325ix med en liten sprekk som svetter litt Topp til 320 Travers foran Har og hele bilen men den er kollisjonsskadet og importert som delebil.. kan få den med gratis ved kjøp av en del deler :) Servo Tannstang med pumpe og fester Golf 2 Dører til 4dørs Dørtrekk type sport (tror jeg) 1,8 motor 4tr gearkasse 5tr gearkasse 1,6 motor minus gasser bakaksling Dashbord Intsrument Gasser kompl litt småplukk bare spør Er rimelig i prisene mine kan evt ta innbytte i gti 16v eller g60 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rallye Skrevet Mai 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2004 Serry servo settet er muligens solgt skal ringe til han som skulle ha den og høre.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rallye Skrevet Mai 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2004 Ingen som er interesert eller ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Mai 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2004 Folk er neppe våknet enda etter 16 mai ;) Våkna nettopp jeg, men hva skal du ha for den getrag kassa da?? passer den på en E34 525i? med M20 motor. Siter 2002mod E46 320 M-Sport2 ESS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rallye Skrevet Mai 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2004 det som er at det er til en ix så den er laget til å feste fordelings kasse bak på.. så du har en eller to muligheter den ene er skifte huset (går greit vist du har litt peil) eller du må forlenge mellom akselen til ix går også greit vist du kjenner noen som er cnc opratører og en som kan sveise :) er ikke sikker på pris men kan garantere deg det at du har aldri kjent en så stramm kasse som er over 10 år Bilen den har stått i har ikke rullet mer en 80 000km og det har jeg dokumentasjon på du ser ixen er en 1990 mod og er importert som dele bil julen 1997 så den har stått i ganske mangen år ser du :) Kunne vell sett for meg tja vist jeg sier 3,5k.. ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tore b Skrevet Mai 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2004 jeg skulle gjerne hatt diffen på 325ix´en din.hvor mye skal du ha for den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorollaGT Skrevet Mai 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2004 Har du frontrute til Golfen? Siter VW Golf '90 Toyota Corolla GT '86 (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kebabkongen Skrevet Mai 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2004 Kor masse ska du ha for dørene med el. vinduer? (+konsoll ledninger) :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rallye Skrevet Mai 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2004 diffen er solgt Originally posted by tore b jeg skulle gjerne hatt diffen på 325ix´en din.hvor mye skal du ha for den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rallye Skrevet Mai 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2004 ledningene gidder jeg ikke ta ut. men det er piece of cake og legge opp de på ny. tror jeg har bryterene enda, midkonsollen har en sprekk men du kan jo lage hulle til bryterene selv det er jo en vanlig midtkonsoll med hull i Dørene den ene er skadet men du får men en hel dog med mekaniske vindu (slik du må sette over) Kjenner du en karroseri mann fikser han den gamle døra også tja dørene er rustfrie har hele vindu med speil på og håndtak osv ta med deg alt ellers blir det liggende :) tja ka ska eg sei.. 2,5k er det ille ? tror ikke du får kun to dører for det hos en høgger en gang? Originally posted by kebabkongen Kor masse ska du ha for dørene med el. vinduer? (+konsoll ledninger) :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kebabkongen Skrevet Mai 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2004 njaaa... hadde nå barra tenkt å bruka dei el. vinduene eg da, og då blir de desverre for dyrt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rallye Skrevet Mai 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2004 Originally posted by kebabkongen njaaa... hadde nå barra tenkt å bruka dei el. vinduene eg da, og då blir de desverre for dyrt.. komme ned å skru ut delene selv så kan vi forhandle om prisen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mor di Skrevet Juni 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 Er grillen på delebilen hel? Hva skal du ha for den? Siter 93 325i Coupe (x)86 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg