Urgolf Skrevet Mai 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2004 Mangler følgende deler for å komme noen vei med prosjektet, og lurer på om det er noen som har noen av disse delene tilsalgs, eller vet hvor jeg kan kjøpe... Mangler følgende: -Høyre motorfeste foran til golf 1 (tror det er likt ned til 1600?) -Eksos manifoil til Golf 1 16V, evt. scirocco 16V (evt. komplett anlegg) - Tid til å jobbe med bilen..hehe -------------------------------------------------------------------------- *Lurte også på om det er noen som er driven på hvordan man får av drivflensene på vw kassene?? Hørte man trenger spesialverktøy?? -------------------------------------------------------------------------- Alt av interesse! Takk på forhånd... Kristian Siter -86`VW Jetta G60 Turbo Megasquirt x85`Audi Urquattro 10vt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Mai 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2004 Originally posted by Urgolf -------------------------------------------------------------------------- *Lurte også på om det er noen som er driven på hvordan man får av drivflensene på vw kassene?? Hørte man trenger spesialverktøy?? -------------------------------------------------------------------------- Det er innvendig tolvkant.... Bruker du umbrako kan du fucke hele driten. Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Mai 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2004 Originally posted by GolfG60Syncro Det er innvendig tolvkant.... Bruker du umbrako kan du fucke hele driten. tolvkant?? på 4 trinns kassa jeg demonterte i vinter satt flensene kun med en clips Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Mai 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2004 Mulig det er annerledes på ener, aldri skrudd drivverk på de.... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Mai 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2004 Originally posted by GolfG60Syncro Mulig det er annerledes på ener, aldri skrudd drivverk på de.... Samme innfesting på Golf 2 16V kassa også.... Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thor_no Skrevet Mai 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2004 det er innvendig tolvkant for å ta av drivakslene. for å fjerne flensen fra gearkassa er det en låsering. den eneste gangen jeg har vært borti dette var på min jetta 2 men jeg tror det er det samme på g1 . jeg tok bare ut låseringen når jeg demont. for montering må du ha en passende bolt for å gjenge inn i diffen og et flattjern til å legge over flensen for å presse denne på plass slik at du får på plass låseringen igjen. det er nemlig ei kraftig fjær bak flensen. Siter thor 1934 ford fordoor. 2000 skoda oktavia110 tdi. 2006 passat 4wd 140 tdi. Dear Tequila: We had a deal. You were supposed to make me sexier, smarter and a better dancer. But I saw the video. And I think we need to talk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg