Gå til innhold

G60 Rallye Motor Selges!

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Originally posted by kniff

ja det er ikke sikker det stemmer eg her ikke peiling.. det er bare det eg har fått vite og hørt,men,men motoren er no tilsalgs..

Har du Ic til ralley, og radiator? Gi en pm om du har dette liggende, vil ha, jeg..

Kan være interessert i laderen din også..

Assholes in the rearview mirror are closer than they appear.

- -91 VW Corrado G60 "dyret"

X -89 VW Corrado G60

X -97 Polo 6N 16V

X -91 Corrado G60 "dyret"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er fortsatt interesert i motor men skulle gjerne vist en ca prisantydning... har mye golf deler ellers liggende vist noe bytte er interesant... den minker jo litt i verdi når den er skjært..........

g-laderen er jo engentlig hele clue men den er vell sikkert dårlig den også.....

interesert i noe bytte har e30 deler også liggendes..

Hvor i hordaland er det ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei.. no har eg snakket med han som hadde bilen før meg og han sa g laderen virket kjempe bra.. ladet godt,og jevnt.. de eg har snakket med sier det muligens var for mye trykk fra lader og for lite bensin, og derfor røk den ene sylinderen..

Den er ikke skam skjært! honings verktøy fra biltema og nye ringer,kansje stempel gjør vel underverkene..

Vil ikke gjøre dette sjøl, for eg har ikke så god peiling, og det ikke noe triks å kløyve motoren da:) eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by nitewlkr

Rallye motoren sterkere??? javel... bortsett fra mindre borring (80,6 kontra 81,0) så er råder og veiv lik.....

Iflg ETKA har også kammen samme dele nr som på vanlig G60...

forskjellen på toppen er at det er mindre dim på boltene på rallye motoren

Større dim mener du vel? 11mm på PG og 12mm på 1H...

- 03 Audi S3

- 89 VW Golf GT Syncro

[x] 99 Audi S3

Lenke til kommentar
Del på andre sider