Brenna_Racing Skrevet Mai 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2004 Hei!! Tenkt til å kjøpe meg en 90 modell Golf Cab...Bare lurer på om noen veit hvorfor d ikke går an å ta rutene bak helt ned...er d på grunn av hjulbuene eller er d barnesikring?? Siter - 1991 Toyota Mr2 2,0 Gti x 1993 Honda Accord 2,0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Mai 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2004 det er ikke plass. husk at vindusheisen oxo sitter under rute igjen.. lurte på dette tidligere om de skulle gå å modde litt. men trur det blir litt for trangt Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Mai 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2004 Originally posted by Brenna_Racing Hei!! Tenkt til å kjøpe meg en 90 modell Golf Cab...Bare lurer på om noen veit hvorfor d ikke går an å ta rutene bak helt ned...er d på grunn av hjulbuene eller er d barnesikring?? det er utroligt synd med disse cab`n :( Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bigwindow Skrevet Mai 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2004 Bare å sveive opp sideruta forran til samme høyde det, så ser det bra ut! Tro meg! Siter 1991 Golf cabriolet G60 1991 Passat syncro G60 1963 VW boble GERMAN LOOKER prosjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Mai 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2004 Originally posted by bigwindow Bare å sveive opp sideruta forran til samme høyde det, så ser det bra ut! Tro meg! det ser greit nok ut da.. uansett så har man jo veltebøyla der hele tiden og.. men litt av sjarmen til mk1 cab er litt sånn old style opplegg :) digger den bilen Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
metz Skrevet Mai 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2004 feil forum, for det første. syns det ser helt ok ut om man har bakvinduene helt oppe og framvinduene helt nede, bedre enn når de bak er halvveis nede. framvinduet er jo delt og veltebøylen er der.. så jeg syns heller ikke det er så utrolig synd at bakvinduene ikke går helt ned. Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg