mafia Skrevet Mai 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 Har akkurat kjøpt en brukt Astra, de som hadde den før likte godt å ha den derre N'en bakpå, så de satte like godt på 2 stker.. Hva er den beste måten å kunne fjerne dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jackpot Skrevet Mai 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 hårføner? label-off fra biltema.. Siter '01 E39 530DAT '95 mondeo sedan www.fordmondeo.org www.mondy.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zamot Skrevet Mai 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 Prøv å dra det av, fjern rester med f.eks. 3M sitrus-spray og gnikking med tommel... (Eller liknende spray, jeg har en sykkel-kjede rensespray som er omtrent det samme som 3M sin). Siter SEATforum.no Seat Leon Turbo BMW 320D M-Sport x Mitsubishi Lancer Evolution IX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalibR Skrevet Mai 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 Steg 1: Forberedelser Det er mange måter og fjerne dekaler og dekor på. Vi har funnet ut at måten som er beskrevet nedenfor virker i de fleste situasjoner. - Du trenger følgende: Hårføner eller varmepistol, Chisel, Limfjerner, bensin eller white spirit Steg 2: Varm opp dekalet Varm opp et lite område av dekoren/vinylen. Ikke varm for mye fordi dette kan medføre at materialet som dekoren er festet på kan ødelegges - Tips: kokende vann kan også brukes til å varme opp dekoren med Steg 3: Chisel og dra Skli chiselen under dekoren på en ende/hjørne som har blitt varmet, du vil løsne et lite stykke slik at du får tak i det med fingrene. Varm ettersom du drar av forsiktig. Gjenta steg 2 og 3 til dekoren er fullstendig fjernet. Steg 4: Fjerne lim Etter at dekoren er fjernet, er det muligens noe lim og skitt igjen på overflaten. Bruk enten limfjerner, sprit eller white spirit. Fukt området og etter ca 40 – 50 sekunder vil limet begynne å løsne. Tørk av med en ren klut til limet er borte. Gjenta om nødvendig. Hentet fra Autoart.no Siter Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows Through Gates And Opens 70 Flat To Finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet Mai 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2004 Acrysol funket bra på min bil når jeg skulle fjerne limet til listene, må jo fungere supert til klistremerker da.. Sitrusrensen fra 3M er etter min mening noe guff...Lukter fy og.. Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
90-300te Skrevet Mai 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2004 Autoglym sin "tar-remover" eller lignende? Fjernet iallefall understellsmørje som bare det! Må poleres etterpå da! Aldri prøvd dette da jeg kun kjøper biler uten klistremerker! ;) ES Siter 02 MB C220T CDI Avantgarde 93 MB 220E x - 86 MB 230E x - 90 MB 300TE x - 88 MB 230E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2004 Hårføner og tynn fiskesene! Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg