dudeskyline Skrevet Mai 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2004 Til info: Det er ikke nødvendig 4 hjuls kontroll av bilen i forbindelse med senking . Han, kontrolløren med liten pikk på biltilsynet sa det til meg. For de som eventuelt lurer på det. Siter BILEN MIN: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=86456 K&N innsats filter selges! Det er bagatellene som skaper de store konfliktene, fordi prinsippene teller mer enn sunn fornuft. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerforce Skrevet Mai 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2004 Har godkjenning noe å si på eventuelle forsikringsoppgjør ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Mai 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2004 viste ikke at det var så stress og så nøye på bil tilsynet.. noe skikkelig jalla oppleg da.. tru ikke e åker dit før jeg blir tvingt til det. vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dudeskyline Skrevet Mai 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2004 Ja da... Får nye TUV-papirer på Fredag`n . Denne gangen skal det være riktige tall som står oppført på det A-4 arket som er så VIKTIG for disse maktsyke personene på biltilsynet. Jeg skal faen meg hive det forbaska TUV-papiret rett opp i trynet på han drittsekken. Han lagde så mye styr for de ti kiloene som ikke stemte. Jeg vet at andre steder ville dem godkjent senkinga uten problemer. Beklager hvis ordbruken støtter noen av dere. Ha en fin dag alle sammen! NÅ kan jeg slappe av..... Siter BILEN MIN: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=86456 K&N innsats filter selges! Det er bagatellene som skaper de store konfliktene, fordi prinsippene teller mer enn sunn fornuft. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hercem Skrevet Mai 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2004 Ikke nok med at de ikke er er behjelpelig så man vel også oversette TUV papirene hos en godkjent oversetter? Jeg vet ikke sikkert om det er slik, men for meg virker det helt sprøtt at de ikke kan tysk. Hvis det skulle bli nødvendig å få godkjent bilen min tror jeg neppe at jeg dukker opp hos biltilsynet frivillig. Så jævlig teit at det skal være lettere å få tilgivelse enn å ordne opp i forkant. Sett i perspektiv er vel dette derimot bare helt typisk norsk(humørsvingninger og janteloven blant de som godkjenner hos biltilsynet er forkastelig). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg