TURBOKONGEN Skrevet Oktober 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2004 Det står vel ar 80 på kompressorhuset. Disse med denne ar ,er vanligvis fra s13 sr20det som ble solgt i Japan . Kalles ofte for en T25/28 eller PS13T25G . Hvis det er en Skyline turbo så har de som oftes en litt annerledes utgangsflens på turbindelen enn en T25 elller T28 . Mange av Skyline turboene har også en 2-bolts flens på utgangen av kompressoren istedet for en 3-bolts som er på T25 og T28 . Siter Life starts at 2 BAR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kubikken Skrevet Oktober 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2004 er turboen solgt???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet Oktober 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2004 wooops! geesus, ta hintet da! når jeg ikke svarer her, så send pm! ;) (har glemt helt av denne tråden) ja, har den liggende enda.. og nei, er ikke en T25 ut ifra eksos eller kompressorhus. den er mye større. minner mer om en T28 som turbokongen sier over. er vannavkjøling på den. vet ikke helt om jeg vil garantere slakken på den men, husker ikke inn-ut men om det var mye :???: kven veit! kan sjekke på forespørsel. jeg trenger den iallefall ikke. (om den ikke blir til pynt på stuebordet). Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet Oktober 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2004 inn-ut er VELDIG lite! mener under 1mm opp-ned var litt mer, men det blir vel fiksa når olja kommer og trykker seg på.. gi bud! :) Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Machagen Skrevet Oktober 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2004 passer den en golf 2 1,8 l forgasser? jeg har ikke peiling Siter |Teamsideways|[CREW] `90 Vw Golf -Solgt- `96 Honda Civic -Solgt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaNtA_cRuZ Skrevet Oktober 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2004 Originally posted by Machagen passer den en golf 2 1,8 l forgasser? jeg har ikke peiling det er vel ikke akkurat bolt on, når det er turbo conv! Siter 89 Corrado G60 (driver å bygger opp) 69 Bobble Rodster cab (havarert motor) 83 Golf 1 GTI (til slags) STJELT I NARVIK :(http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=115813 93 Golf VR6 (bruksbilen) http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=107217 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kubikken Skrevet Oktober 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2004 om du ikkje har epil så er det nesten umulig;) det er vel ikkje alltid like gøy å bygge på gasser turbo. iallefall ikkje den orginale du har. om du skal bruke det til gasser, må du ha en trykktett gasser. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg