Gå til innhold

Hvem skal på Japansk Sportbiltreff på Våler 20.05.2002

Ranger emnet


Marius

Kommer du på japse treff 20mai?  

33 stemmer

  1. 1. Kommer du på japse treff 20mai?

    • Ja
      29
    • Nei
      4


Anbefalte innlegg

Hei dere !

 

Jeg melder ifra, at jeg reiser nedover på Søndag, den 19.05.2002, på ettermiddagen, er det noen andre som skal nedover samtidig ? Jeg tar med meg litt mat og en grill, pluss litt anne stæsj :D Håper jeg treffer mange va dere på Våler og jeg dette skal bli GØY :D Ligger over i telt, eller baki hiace, der er det god plass, og god madrass :D

 

 

 

-- gormie

-- Esso, for folk på vei --

-- Bil skaper mannen, mannen skaper kvinnen, kvinnen skaper tull --

-- gm_q @ efnet , using ircN --

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 122
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by Code-Babe

Jeg har jo sagt at jeg kommer...jeg skal faktisk kjøre i samme kolonne som Efini,Arvid,Code-Man og antageligvis Ola (og kansje Henning) Da er vi affal 6..

 

:( Lett å glømm me sjø:(

 

Du er nok ikke glemt! Men efini og code-man sa til meg at de skulle dra på søndagen så.. Jeg drar ikke før mandags morgen! :)

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke helt bestemt meg enda om jeg drar på søndag eller mandagsmorgen. Må ha med meg patrolen og henger, så jeg får med meg alle delene jeg har bestilt til prosjektene mine:rolleyes:

Så det kommer vel litt ann på andrepiloten som må kjøre patrol....

-98 patrol TD6 (bruksbil)

-95 200sx

-83 280zx turbo

-77 260z

-70 240z

www.kjoretoyservice.no

www.nismo.no (kommer)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Code-Babe

Jeg har jo sagt at jeg kommer...jeg skal faktisk kjøre i samme kolonne som Efini,Arvid,Code-Man og antageligvis Ola (og kansje Henning) Da er vi affal 6..

 

:( Lett å glømm me sjø:(

 

Så det er fremdeles noen som skal kjøre søndag formiddag altså? :) Hadde vært glimrende :) Søndagskvelden blir det fast and furious på storskjerm pluss grilling og drikking for dem som ønsker det.. enten på nærmeste camping eller på baneområdet :) Tar nok med meg noen pils tenker jeg :)

Hostmaster http://www.200sx-ogn.org

-----

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer vel en tur innom med cossin...............men det blir vel ikke muligheter for kjøring?Er vel kanskje best å spare den til gatebil på våler :-)Håper det dukker opp mange der også!!!

 

 

 

Har fått nye bilder av grom rx7 mm på http://www.be-4-you.com

www.be-4-you.com

T 22970305 Fax 22970304

Alt innen: Tuning,styling,dekk,felg,bremser mm

Ta kontakt for et godt tilbud ;-)

WWW.BE-4-YOU.COM

--------------------------------------

Strømsveien 185,0665 Oslo

På alnabru

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by be-4-you.com

Kommer vel en tur innom med cossin...............men det blir vel ikke muligheter for kjøring?Er vel kanskje best å spare den til gatebil på våler :-)Håper det dukker opp mange der også!!!

 

 

 

Har fått nye bilder av grom rx7 mm på http://www.be-4-you.com

 

hvorfor har dere motoren opp av panseret?

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HE....det tror jeg du må spørre eieren om :-)Han blir vel å treffe på GATEBIL................tror jeg!!

www.be-4-you.com

T 22970305 Fax 22970304

Alt innen: Tuning,styling,dekk,felg,bremser mm

Ta kontakt for et godt tilbud ;-)

WWW.BE-4-YOU.COM

--------------------------------------

Strømsveien 185,0665 Oslo

På alnabru

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by be-4-you.com

HE....det tror jeg du må spørre eieren om :-)Han blir vel å treffe på GATEBIL................tror jeg!!

 

oki! hehe... han gjør det vel får å sleppe unna med litt billigere prosjekt! :D er han fra strømmen/lillestrøm? Tror jeg har sett den Rica hondan på shelln der :)

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er vel ikke så langt unna sannheten :-)

han jobber som lakkerer...........han nevnte også at han hadde trimmet litt...:D :eek:

www.be-4-you.com

T 22970305 Fax 22970304

Alt innen: Tuning,styling,dekk,felg,bremser mm

Ta kontakt for et godt tilbud ;-)

WWW.BE-4-YOU.COM

--------------------------------------

Strømsveien 185,0665 Oslo

På alnabru

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by be-4-you.com

det er vel ikke så langt unna sannheten :-)

han jobber som lakkerer...........han nevnte også at han hadde trimmet litt...:D :eek:

 

hmm da får jeg meg en heftig konkurent.. :cool: hva bygger han den til, streetrace/dragrace, top speed, eller bane?

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uvist,det er vel en bruksbil .......så han stiller vel opp på det som passer han den dagen..........:D

Det feteste prosjektet som blir av japse biler i norge 2002 er nok supratommy sin som du finner inne på http://www.be-4-you.com under prosjekter,der er det ikke spart på pengene :-)

han har tatt alt fra motor til kosmetikk...................mm

www.be-4-you.com

T 22970305 Fax 22970304

Alt innen: Tuning,styling,dekk,felg,bremser mm

Ta kontakt for et godt tilbud ;-)

WWW.BE-4-YOU.COM

--------------------------------------

Strømsveien 185,0665 Oslo

På alnabru

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by henningl

 

Så det er fremdeles noen som skal kjøre søndag formiddag altså? :) Hadde vært glimrende :) Søndagskvelden blir det fast and furious på storskjerm pluss grilling og drikking for dem som ønsker det.. enten på nærmeste camping eller på baneområdet :) Tar nok med meg noen pils tenker jeg :)

 

Jepp... De fleste i fra Sunndal drar vel sønndag Formiddag.. Rekner med i 10 tiden (???) får høre hva resten sier...

 

Vi har å vurdert å motert på no midlertidig walkie talkie uts. så vi får litt samband nedover, om noen vil være med så kjører vi både FM og AM kanal 9 :)

Subaru Impreza Drivers Club Norway

 

www.impreza.sunndal.nu

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår