DarkDog Skrevet Mai 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 I dag når jeg tok ned girkassa, merket jeg at diff sperre motoren ikke var tilstedde. hmm?? noen som vet hvorfår den kan være tatt av?? om det er bedre for kassa og ikke ha diff på forhjulenne?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Mai 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 Så du savner diffsperre på framhjulene? skal det være det på den bilen der? Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MAZDA GT-R Skrevet Mai 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 Diffsperremotoren.....? Hva mener du egentlig da? Er ikke sperre på framhjulene. Sitter bare ei girkasse med fordelingskasse der. Du kan jo låse senterdiffen da.......,men det er kanskje ikke den du mener. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DarkDog Skrevet Mai 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 jo det er center diff motroen jeg mener. er den som mangler.den smal snå rett over starteren men det er bare en aksling som kommer ut av gir kassen og ikke noe som driver den fram og til bake. kan ikke si at jeg fant noen ledninger som ikke var tilkoblet heller?? sjønner ikke helt dette.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DarkDog Skrevet Mai 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 og det skal vel kansje ikke være diff på fram hjulene..er ikke så kjent med denne bilen enda. var center diffen jeg mente bare for å ha det sagt (en gang til):op Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet Mai 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 Originally posted by DarkDog jo det er center diff motroen jeg mener. er den som mangler.den smal snå rett over starteren men det er bare en aksling som kommer ut av gir kassen og ikke noe som driver den fram og til bake. kan ikke si at jeg fant noen ledninger som ikke var tilkoblet heller?? sjønner ikke helt dette.. Hei. Bare for å klare opp dette her: 323 4wd SOHC (ikke turbo) er den eneste av BG som har senterdiff motor. Denne modellen har ikke visco inni kassa. GTX og GT-R har visco, og skal ikke ha en elektrisk motor på skifteakselen på senterdiffen. Har du det allikevel, har noen satt in en SOHC kasse.(-og da er det bare ett spm. om tid før den ryker på en Turbo:rolleyes: ) mvh Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DarkDog Skrevet Mai 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 oki takk for svaret mazda fun.. da er jo saken grei, for det sto ingen ting der når jeg begynte å skru og da skal det ikke være noe dær heller.. :) var ett sånt svar jeg hadde håpet på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mighty Skrevet Mai 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2004 er kassa sliten Darkdog? min kasse er litt sliten før sommertreffet på mo,men håper å få fikset de il da..reversen vil ikke lystre helt.. Siter -Mazda Rx8 High Power 2004 bruksbil -Mazda Rx7 Type R 1993 Banebil *Mazda RX7 Type R 1993 (solgt) *Mitsubishi Lancer 1995 (kondemnert) *323 GT-X 1990 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DarkDog Skrevet Mai 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2004 jupp har knatra den kassa som sto på bilen.så fikk jeg tak i en brukt kasse fra sverge som viste seg også å være gåen. så nå har jeg bestilt kasse fra turbo knut, overhalt og forstærkede lager hus blir flått det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg