Skimmy Skrevet Mai 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 Hejsann jeg har just kjøpt meg ny gammel 1983 Opel kadett d. det er drømme bilen min, men litt liten motor. bare en 1.2 liters. er det noe problem å skifte motor fra en kadett e gsi? evt hva må gjørest. noen som vet av noen sider for styling til en sånn bil? plis svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manta Skrevet Mai 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2004 kjøp en kadett gsi delebil. bruk motor, girkasse, fjærbein, stabstag, bensintank fra gsi passer faktisk rett på. monter bensinpumpa på motsatt side av eksosanlegget, strekk ledninger til denne. har vært med å bygge om fra 1.3s til 18i. der bytta vi itj radiator og d gikk bra, men veit itj kor stor 1.2 radiatorn e. lykke til! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilmann Skrevet Mai 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2004 !,8E/I er den største motor som ble levert original til Kadett D. Det var Kadett 1,8 GTE Hvis du skal ha større motor, bør du høre med bilsvaksynte først. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg