Gå til innhold

uhell med crx...ikke artig.(deler selges)


mork1

Anbefalte innlegg

har pellet løs det som er av deler og lagt det i en haug.

Står på autodb hva som er helt.

http://www1.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=446979

 

1.6l sprek motor med 130hk, girkasse,Venstre dør,høyre speil&rute,venstre baklykt,skjermblinkers,skjørt,div.interiør,2stk 15" 5-eikers felg (m 195/50 gislaved dekk),komplett bremse v.side foran,bremser bak, det meste av listverk/pakninger&el.nett.dashbord instrumentpaneler, dingsebomser knapper, kupeviften.tja, noen deler er det i alle fall...

1987 MR2 AW11

1994 MR2 SW20

Klubbleder TS-ogn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om folk skal flame meg pga at jeg har kjørt utfor. ha det moro med en alvorlig ulykke der enkelte av passasjerene har fått alvorlige hodeskader (men heldigvis slapp unna uten varige men i etterkant)... eller noe i den duren kan de drite og dra :(

Fart dreper, sikkerhetsbelte redder liv (inkl. mitt).

1987 MR2 AW11

1994 MR2 SW20

Klubbleder TS-ogn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fart dreper ja.... men det gjør pistoler å.

 

i dette tilfelle idioten bak rattet og som holder avtrekkeren!

 

Jeg håper virkelig jeg slipper å møte på en drittunge med ferskt førerkort som kommer sidelengs forran meg, for overlevere han ulykken skal jeg personlig kverke han!!

Verdensmester'n ©

  • EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tape-R

fart dreper ja.... men det gjør pistoler å.

 

i dette tilfelle idioten bak rattet og som holder avtrekkeren!

 

Jeg håper virkelig jeg slipper å møte på en drittunge med ferskt førerkort som kommer sidelengs forran meg, for overlevere han ulykken skal jeg personlig kverke han!!

 

Ikke vær så høy på pæra nå. Det å kræsje kan skje den beste. Det er jo du et bevis på..

 

"Jeg blir aldri å kræsje", 2 uker etterpå hadde du kræsja MK6'n din, litt senere MK2'n din før du så gikk i grøfta med Hiace'n.. Og du sier jo selv at du er verdensmesteren! :)

 

Mork1 er sikkert klar over ta det var idiotisk av han, og alt dette. Men, han har vært heldig og kommet seg utav dette uten å skade seg selv, eller å ha liv på samvittigheten. Eneste er at han har knust en liten riskoker. Han har sikkert lært av denne episoden.

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lært.det må nok de fleste.Jeg er bare utrolig glad for at jeg er i live.Denne posten var ikke ment som noen "brife post" se hvor kul jeg er som har kræsja bilen min...

MEN mer som en advarsel på hvor lett det skjer ulykker, og hvor alvorlige konsevenser slikt kan få!

Ta det med ro respekter farten og ressursene en hver bil har, og bruk belte.

1987 MR2 AW11

1994 MR2 SW20

Klubbleder TS-ogn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår