Karmann Skrevet Mai 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2004 Noen som vet hvor jeg han få kjøpt verktøy for å justere ventiler på en VW diesel motor('88). Antagelig samme som til bensinmotorer fra den tiden dvs "brekkjernet" og tangen til å pirke ut shimsen. Evnt ønsker jeg å leie dette hvis noen har liggende. NB. HASTER! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mor di Skrevet Mai 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2004 Prøv hos Würth...... Siter 93 325i Coupe (x)86 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ottar Skrevet Mai 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 er vel hydrauliske løftere på den? trudde dei slutta med mekaniske i 84? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karmann Skrevet Mai 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 Jeg tror bensinmotoren fikk hydrauliske utpå 80-tallet en gang men ihvertfall denne dieselen har mekaniske løftere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg