auto82 Skrevet Mai 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2004 Hvordan finner jeg ut om stabstaget og evt. foringer er defekt eller slakk? Kan jeg se og høre det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
auto82 Skrevet Mai 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2004 Originally posted by auto82 Hvordan finner jeg ut om stabstaget og evt. foringer er defekt eller slakk? Kan jeg se og høre det? Håper noen kan svare meg.. takker for tilbakemeldinger :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ebola Skrevet Mai 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2004 slakk i stabstag/foringer er egentlig vanskelig å kjenne, du hører det ved kjøring i dumper på ujevn vei, og ved å se på foringene.. ser du mellomrom mellom stag og foring, så er det slakk Siter 2001 Volvo V70 T5 TS-R 1994 Mercedes E-220 Cabriolet (Solgt) 1983 Bmw 325i (Solgt) Ebola... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Mai 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2004 Originally posted by auto82 Hvordan finner jeg ut om stabstaget og evt. foringer er defekt eller slakk? Kan jeg se og høre det? Man tager en passende lengde massiv jernstang, type brekkjern, finner et dertil egnet hull i jorden, setter bilen til heving i 45minutter, og inn i ovnen på 225'C i 12-18min. Og vips; nystekt, varm duftende bil! Fra spøk til revolver: Sett brekkjernet mot et fast holdepunkt på forstilling/motor og prøv å bend på staget ved foringenes innfestning i "alle retninger". Det er slik verkstedene visuelt kontrollerer foringer.Skal være rimelig seig og hard gummi uten "mye" mørhet og slark. mvh c",) Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet Mai 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 Slark i stabstag gir ofte ulyd dersom du kjører over et hull med bare ene hjulet. Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg