JuIius Skrevet Juli 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2004 Dette er ikke kamelonlakk. Den vil ha gule nyanser i seg. Han jeg nevnte med lilla hadde tidligere kamelon Calibra. Begge bilene har vært fæle i mine øyne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Juli 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2004 Originally posted by BMW-328 mins det var sånn spesiell kamelonlakk på den på gatebil.. Er det denne bilen?? http://www1.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=496143 Siter Min bil m.m Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Juli 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2004 Fy faen, den kjører på 10,5x19. Det må være ganske hardt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotrondsen Skrevet Juli 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2004 faens ronny..... hvorfor???? bmw er jo rått da... jaja... mange hk er det i cosworthen da? Siter I`m not driving too fast, I`m flying too low... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M 4-life Skrevet Juli 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2004 bilen over er ikke den samma som topicen starta med.. men den bilen topicen starta med er vel ikke bygd av automote(sivert) det er vel bare reklame eller? Siter -BMW 318i E30 2 dørs 1987 Apex40x40,Enzo cup 215/40x17",jamex,polk audio (zinnoberrot) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank S. Skrevet Juli 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2004 skal være ca 350-400hk med et turbotrykk på 1.8bar tror jeg. Er blant annet 3bar mapsensor på den, stort åpent k&n filter, nesten helt ny topp, spesiallagd intercooler(så stor som det er mulig å få plass), borra opp til 2.1 liter, nesten nytt moongose effektanlegg + en del annet Den er hvit med full combat styling, med evo vinge. er ganske greit anlegg i den også, ble målt til 131.9db på db drag på gatebil på rudskogen i år. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Juli 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2004 Originally posted by M 4-life bilen over er ikke den samma som topicen starta med.. men den bilen topicen starta med er vel ikke bygd av automote(sivert) det er vel bare reklame eller? Jeg vet at Sivert var sørpå i landet å kjøpte den bilen. Jeg vet ikke hvordan den så ut før den ble lakkert m.m Siter Min bil m.m Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Juli 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2004 saaataan for no fæle lykter på den bak... Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Juli 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2004 Originally posted by Tape-R saaataan for no fæle lykter på den bak... Første gang jeg er enig med Tape-R, dette har ingenting på en BMW å gjøre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotrondsen Skrevet Juli 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2004 Jaha... noen som har bilder av den da? fordi jeg syns jeg så en helt hvit cosworth på tømmerstø her om dagen.. Siter I`m not driving too fast, I`m flying too low... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank S. Skrevet Juli 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2004 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rlsa Skrevet Juli 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2004 Ser dere har bilder fra rudskogen, men er det ingen som fikk tatt bilde av en rå hvit mercedes vito med et brukbart anlegg?? Siter 06 BMW 320D M-Sport 99 BMW 323IA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Juli 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2004 Originally posted by turbotrondsen Jaha... noen som har bilder av den da? fordi jeg syns jeg så en helt hvit cosworth på tømmerstø her om dagen.. hva faen er DET der? Hva får folk til å sette CUPvings på skjørta sine? Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Juli 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2004 en sirævva med flaps Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stugaard Skrevet Juli 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2004 Da planer den lettere :D Siter LØP OG KJØP!!: ;) http://www.finn.no/finn/car/object;pdc=1117736886191?finnkode=5568071&sid=3aZoJGlp7886185&pos=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg