wabby Skrevet Mai 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 Jeg betaler på Terra ca 5000,- i året med 30% Da betaler jeg for bilen (delkasko), reiseforsikkring og innboforsikkring inntill 200.000,- Bilen er en Jetta 1.8 (har ikke vist den etter jeg ombygde den) Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
desses Skrevet Mai 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2004 Du fikk inboforsikring altså? Jeg sliter med å finne et firma som kan tilby forsikring på innbo over 10.000. Litt leit om stereoanlegg og bilkinoen skulle bli stjålet. Men terra forsikrer sånnt altså? Terra her I com! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet Mai 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2004 innboforsikringen det er snakk om er nok 99,99% sikkert for huset hans, ikke bilen...tror det er ei brukbar forsikring for å forsikre stereo for 200.000 i bilen..........men Terra er visst billig på bil... Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet Mai 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2004 Originally posted by wabby Jeg betaler på Terra ca 5000,- i året med 30% Da betaler jeg for bilen (delkasko), reiseforsikkring og innboforsikkring inntill 200.000,- Bilen er en Jetta 1.8 (har ikke vist den etter jeg ombygde den) Har man ikke hus/leilighet så ta reiseforsikring og ulykkesforsikring på 1/2 mill. Det koster totalt under tusenlappen, og trekker fra x prosent. (Husker ikke i farten). Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
desses Skrevet Mai 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2004 Ok. Jeg hadde håpa på en liten skriveleif der, i og med at jeg ikke får noen til å forsikre mitt innventar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Junior High Skrevet Mai 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2004 Originally posted by wabby Bilen er en Jetta 1.8 (har ikke vist den etter jeg ombygde den) Ja da må du jo vise oss prosjektet ditt da;) Siter 01mod Skoda Octavia 1.8T L&K edition STV Ford Focus WRC (RC) ---------------------------------------- X 90mod Golf II Sport X 90mod Ford Transit (Russebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mfafa Skrevet Mai 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2004 Til dere med førstebil.. Husk at det fort blir en del kjøring! Er 1mil til byen, og dit kjører jeg fort to ganger hver dag. Så hvis minimumskjøringen min pr.dag blir 40km...* 365dager = 14600km. Men du kjører gjerne MER enn minumum rett etter du har fått lappen. Jeg fikk lappen i desember 2003 og har kjørt 14.000km til nå. Omtrent 77km i snitt hver dag! :eek: :eek: Helt utrolig egentlig. Ikke rart hele lærlingelønna går bort til bensin. Har forsikring for 16.000km...må endres til fri km. eller koble ut speedometeret :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zicoz Skrevet Mai 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2004 har hatt lappen i 2 år, så blir ikke akkurat noe "overkjøring". Kjører sirka 4mil per dag nå, og regner med at det ikke blir noe mer enn det når jeg flytter till byen til høsten, jeg får heller øke km til neste år. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg