Gå til innhold

Obs og neste Streetmeet

Ranger emnet


Marius

Anbefalte innlegg

Originally posted by Jannis_J

 

Er jo forskjell på å kose seg med et par øl, og det å drikke seg fra all moral :)

 

desverre vet ikke alle denne hemligheten... :rolleyes:

with no power, comes no responsibillity

* volvo 740 '86 (bruksbil)

* porsche 944 '86 (prosjekt)

* suzuki GSX-R 750 '92

* nissan 200 S14 '95 (driftebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er det mulighet for at alle som skal kjøre til streetmeet dropper å ta med seg folk som MÅ drikke å hive flasker over alt?

ER det så jævli barskt å rave rundt med en flaske danserinnemig?(LES:rusbrus)

 

Jeg er fortsatt på jakt etter han/hun som hadde "mistet" en flaske i bakken så jeg måtte kjøre med reservehjul resten av helgen!

 

til alle dere som blir så tørste av å se på biler så kan vi sikkert å til noe med en vannslange fra tennishallen v/ikea så alle kan komme med plastflaskene sine for gratis påfyll...

 

 

bare mine 3 bath

1991 BMW 325I TOURING

x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX

x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6

x 2000 hyundai coupe 2.0

x 1998 Hyundai coupe 1,6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke huske å ha sett flaskeknusing eller glasskår på Obs. Eneste gjengen som satt og drakk jeg så, var de i den røde Hiacen med stereoanlegg og firehjuling inni... Det er ikke verre enn at når man ser en patruljebil komme rullende, ber politifolkene om å fjerne idiotene evt. be de som er ansvarlige for glass og søppel, rydde opp etter seg! Og la politiet ta seg av disse folkene. Det blir fort masse bråk og amper stemning skal vi på treffet snakke til slike folk.

Men hvorfor kommer vi ikke inn på Obs lenger? Bom ved innkjørsla?

Saken er vel den at uansett hvor vi samles følger det med noen lokale rånere som kanskje ikke er like bilinteresserte som oss, som heller vil feste og "showe". Jeg tror ikke folk reiser 20-30 mil kanskje for å drikke seg dritings og leke klovn. Men et ryddeteam er godt forslag.

Hvis det er streetmeet i regi av Bilforumet.net, synes jeg kanskje at vi i crewet bør ta litt ansvar her :)

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår