Brynjulf Skrevet Mars 21 Rapporter Share Skrevet Mars 21 Navigasjonssystemet: Avstander vises i miles og yards, og jeg ønsker meter og kilometer. Hverken Toyotaforhandleren eller jeg finner ut av hvordan det kan endres til kilometer. Noen som kan hjelpe? Takker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Mars 21 Rapporter Share Skrevet Mars 21 12 timer siden, Brynjulf skrev: Navigasjonssystemet: Avstander vises i miles og yards, og jeg ønsker meter og kilometer. Hverken Toyotaforhandleren eller jeg finner ut av hvordan det kan endres til kilometer. Noen som kan hjelpe? Takker. Det må vel være mulig å legge inn programvare som endrer det til metriske måleenheter. En merkeforhandler kan kontakte sin importør som igjen kan kontakte fabrikken, så det burde være et løsbart problem. Be de undersøke hardere. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg