Daniel1987 Skrevet Februar 16 Rapporter Share Skrevet Februar 16 Hei. Har nettopp kjøpt en 2010 hiace 6 seter som nettopp er eu godkjent. Dagen etter vi hentet den så hører jeg er slags ulelyd fra ca 30kmt til 70-80kmt. Noen som vet hva dette kan være? Hører ikke lyden utenifra, å klarer ikke å lokalisere innenifra om den kommer forran eller bak Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Februar 18 Rapporter Share Skrevet Februar 18 På 2/16/2025 den 4:57 PM, Daniel1987 skrev: Hei. Har nettopp kjøpt en 2010 hiace 6 seter som nettopp er eu godkjent. Dagen etter vi hentet den så hører jeg er slags ulelyd fra ca 30kmt til 70-80kmt. Noen som vet hva dette kan være? Hører ikke lyden utenifra, å klarer ikke å lokalisere innenifra om den kommer forran eller bak Kan være opphengslageret på mellomakslingen for eksempel. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel1987 Skrevet Februar 19 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19 Lyden er der når man clutcher inn eller setter bilen i fri, så må være fra drivverket. Har vært under å kjent på opphengslageret, men hvor mye skal man kunne flytte på mellomakslingen i opphengslageret? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel1987 Skrevet Februar 20 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20 Nå har jeg ligget baki bilen alle plasser å lyttet mens vi har kjørt, å hører at lyden er under baksetene, altså der mellomakslinga er. Jeg får flyttet litt på akslinga i lageret sideveis, men veit ikke om det skal være slik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg