Gå til innhold

... Folk som stjeler !

Ranger emnet


wabby

Anbefalte innlegg

Var i Kragerø igår , ute på byen.

Hadde parkert bilen på råneplassen på utsiden av gamle bjarnes. Nå vi kom tilbake til bilen etter å ha vært på byen så har noen vært å skrudd av 16v antennepisken på bilen.

 

Slike ting er så jævli unødvendig! :mad:

Selv så vet jeg ikke om det er en orginal VW 16v antennepisk da den ikke er orginal til bilen, jeg vet heller ikke om den pisken kan bestilles alene.

Dette gjør meg jævli forbanna og skulle gjerne møtt denne personenen og gitt den en skikklig omgang med juling!

 

Hvis dere skulle vært så heldig å ha hørt noe så si gjerne ifra!

Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges!

AutoDB AD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by DeeLuxe

Jeg ble frastjålet noe så idiotisk som ventil hettene på bilen min her om dagen. Hadde det enda vært noe spesielle så hadde jeg skjønt det men det var bare noe kromma til 50spenn. IDIOTER!!!

 

Var det noen som gjor med meg og i høst, Noen blå harry hetter som en onkel ga meg:D

Burde fått tak i den som tok dei å gitt ham juling bare for å statuere et eksempel!

- Golf Gti 99mod

x BMW 318is 96mod

x Polo 6N 95mod

 

http://www.aalesund-gatebilklubb.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by wabby

Var i Kragerø igår , ute på byen.

Hadde parkert bilen på råneplassen på utsiden av gamle bjarnes. Nå vi kom tilbake til bilen etter å ha vært på byen så har noen vært å skrudd av 16v antennepisken på bilen.

 

Slike ting er så jævli unødvendig! :mad:

Selv så vet jeg ikke om det er en orginal VW 16v antennepisk da den ikke er orginal til bilen, jeg vet heller ikke om den pisken kan bestilles alene.

Dette gjør meg jævli forbanna og skulle gjerne møtt denne personenen og gitt den en skikklig omgang med juling!

 

Hvis dere skulle vært så heldig å ha hørt noe så si gjerne ifra!

 

jøss, trodde da ikke folka i kragerø var sånn... ingen jeg kjenner av rånerne som mangla noen 16v antenne ihvertfall... sier ifra om jeg hører noe...

 

kragerø er et lite sted hvor alle veit om alt som skjer...

_________________

 

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

 

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble frastjålet min råkule 200kroners fossilcdspiller innelåst på et verksted :D Men verktøy til titusenvis og en bil til 140.000 med nøkla på taket fikk stå i fred :D

Go smarte tyver ;)

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår